וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם מארסיי נפגע בפריצת האוהדים למתחם, המשחק מול ראן נדחה

אלברו גונסאלס נפגע בגבו מחפץ שהושלך לעברו, 25 אוהדים נעצרו בעקבות הצתת האש והכניסה למתחם האימונים של הקבוצה

תקציר: טוטנהאם - ליברפול 3:1/ספורט 1

שעות ספורות לפני המשחק הביתי מול ראן, פרצו היום (שבת) אוהדי מארסיי למתחם האימונים של הקבוצה, בהמשך למחאתם נגד הנהלת המועדון והיכולת של השחקנים בתקופה האחרונה.

האוהדים הזועמים הציתו עץ בסמוך למתחם והשריפה החלה להתפשט, כשבמקביל הם הציתו אבוקות וזרקו חזיזים. לאחר מכן הם גם הצליחו להיכנס למתחם עצמו ועל פי הדיווחים השחיתו אותו, כשמי שנפגע מחפץ שהושלך לעברו הוא הבלם אלברו גונסאלס. 25 אנשים נעצרו על ידי כוחות המשטרה שהגיעו למקום ובעקבות האירועים נדחה המשחק שתוכנן להיערך הערב ב-22:00.

על פי הדיווח של RMC, מדובר בכ-150-200 אוהדים שהגיעו למרכז הספורט על שם רובר לואי דרייפוס במטרה להפעיל לחץ על הנהלת מארסיי. השחקנים הסתגרו במתחם, בניגוד לחברי ההנהלה שלא נכחו, וכאמור אחד מהם נפצע.

מעמדו של המאמן אנדרה וילאש בואש עמד על הפרק בשבוע האחרון, לאור רצף שלושת ההפסדים בליגה שדרדרו את מארסיי למקום השישי בליגה הצרפתית וההפסד ליריבה המרה פריז סן ז'רמן במשחק אלוף האלופים. אתמול הבהיר המאמן שבכל מקרה לא יאריך את חוזהו מעבר לחודש יוני: "נראה לי שזה הסוף, כן. אני לא חושב שאשאר, זה ברור לכולם. אנחנו 15 נקודות מהפסגה, רחוקים מהמטרות שלנו, ובעונה הבאה המועדון יתחיל מחדש".

במשחק היחיד שנערך הערב בצרפת, לאנס ניצחה 1:2 בחוץ את מונפלייה. שייק דוקורה (7) וגאל קאקוטה (67) כבשו לאורחת, אלי ווהי הצעיר צימק במספרת נפלאה (78).

  • עוד באותו נושא:
  • מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully