וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד קוטלים את ריאל מדריד. קורטואה: "חייבים להמשיך להילחם"

במארקה יורדים על הזאר ומיליטאו ולא חוסכים גם בביקורת מהצוות המקצועי. שוער הבלאנקוס דווקא אופטימי: "הליגה נמשכת עד מאי"

תקציר משמינית גמר הגביע הספרדי: ראיו וייקאנו - ברצלונה 2:1/ספורט 1

ריאל מדריד שוב לחוצה לאחר שהקבוצה פישלה הערב (שבת) ורשמה הפסד ביתי שלישי העונה, 2:1 מול לבנטה. הנתון הזה מפתיע במיוחד, לאור העובדה ששני ההפסדיה הקודמים של האלופה באלפרדו די סטפנו היו מול אלאבס וקאדיס. בתקשורת הספרדית ביקרו ביתר שאת את שחקני הקבוצה ואת המאמן זינדין זידאן, כשמנגד נשמעו לא מעט טענות כנגד ההרחקה המוקדמת של אדר מיליטאו, שראה את הכרטיס האדום כבר בדקה ה-9 לאחר שהכשיל את סרחיו לאון כשהוא אחרון בדרך לשער.

"אי אפשר להפיל את כל האשמה על זידאן", נכתב במארקה על המאמן שלא נכח על הקווים לאחר שנמצא חיובי לקורונה, וניהל את המשחק עם עוזרו באמצעות הטלפון. "זו לא אחריות המאמן כשמיליטאו מחזיק מעמד במשחק 9 דקות, וגם לא שהזאר לא נותן שום דבר ושאודריוסולה לא נותן את הרמה המינימלית בשביל לשחק בריאל מדריד. עם זאת, זו בהחלט האחריות של המאמן להגיב ברגע שהקבוצה נותרה בעשרה שחקנים - ואת זה הוא לא עשה. השינויים שנעשו, נעשו מאוחר - כמו תמיד".

שחקן ריאל מדריד אדר מיליטאו. רויטרס
זו לא אחריות המאמן כשמיליטאו מחזיק מעמד במשחק 9 דקות"/רויטרס

התגובות

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, שעצירת פנדל שלו לא עזרה לקבוצתו, אמר בסיום: "היינו בנחיתות מספרית לאחר תשע דקות, ומשם הסתבכנו. נלחמנו, אבל גם נתנו ליריבה פנדל וגם ספגנו אחרי תרגיל פשוט בקרן. בתוספת הזמן שיחקנו נטו דקה אחת של כדורגל".

הבלגי הביע את דעתו על ההרחקה: "בהתחלה השופט הוציא צהוב, וראן היה לידו ואני חושב שהצהוב היה מתאים, אבל אחרי ה-VAR השופט הוציא את האדום". על המשך הדרך בליגה: "אנחנו חייבים להמשיך להילחם. הליגה נמשכת עד מאי, אז צריך פשוט לנצח".

כובש שער הניצחון ללבנטה רוג'ר מרטי: "היו לנו כמה מהלכי מפתח שניצחו את המשחק. הראינו הערב את הפנים האמיתיים שלנו. אני מאוד שמח על הניצחון כאן. שיחקנו עם יתרון מספרי ונקלענו לפיגור אחרי טעות, אבל היינו טובים מאוד. השגנו המהפך ואנחנו מאושרים".

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה עוצר פנדל של שחקן לבנטה רוג'ר מרטי. רויטרס
"פשוט צריך לנצח". קורטואה/רויטרס

המספרים

* טיבו קורטואה רשם הערב את הצלת הפנדל השישית שלו מול לבנטה.

* מאמן לבנטה פאקו לופס הוא המאמן השלישי שמצליח להשיג שני ניצחונות ליגה על ריאל מדריד תחת הדרכתו של זינדין זידאן. יחד איתו ברשימה נמצאים פאבלו מאצ'ין וקיקה סטיין. בנוסף, מדובר במאמן הראשון שמצליח להשיג ניצחונות חוץ על הבלאנקוס גם בסנטיאגו ברנבאו וגם באלפרדו די סטפנו.

* קפטן לבנטה חוסה מוראלס הוא השחקן השני שכובש ביותר משחק אחד מול ריאל מדריד בליגה הספרדית מאז תחילת שנת 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully