וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: גיא מלמד כבש ובישל, ניר ביטון נפצע בהפסד המאכזב של סלטיק

החלוץ הישראלי כבש בפעם השנייה העונה והוסיף בישול, סט. ג'ונסטון חזרה מ-2:0 ל-2:3 על קילרמנוק. ביטון הוחלף בהפסד 2:1 לסט. מירן

תקציר: השער של חלוץ פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מול ואלוויק/ספורט 1

* גיא מלמד כבש את שערו השני העונה בסט. ג'ונסטון. החלוץ הישראלי שפתח בהרכב מצא את הרשת בדקה ה-53 עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, ובכך הצליח לצמק ל-2:1 מול קילמרנוק. בדקה ה-73 בישל לאלי מקאן וקבוצתו הפכה פיגור 2:0 ל-2:3. מלמד הוחלף בדקה ה-83 וסגר ערב נהדר מבחינתו, שקבוצתו מדורגת כעת במקום השמיני בטבלה.

* ניר ביטון פתח בהרכב של סלטיק, נפצע והוחלף במחצית, קבוצתו המשיכה לאכזב. האלופה הסקוטית חטפה 2:1 מפתיע בביתה מסט. מירן - קבוצה שלא ניצחה אותה בליגה מאז 2010, ולא ניצחה אותה בהאמפדן פארק מאז 1990 - והפער העצום מריינג'רס נותר על 23 נקודות כשם שהיה. חומרת הפציעה של ביטון עדיין לא ברור, אך מדובר כמובן בחדשות רעות מאוד גם עבור וילי רוטנשטיינר, כשבאופק פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022.

* אופיר מרציאנו השלים 90 דקות ב-0:2 של הירבניאן על דאנדי יונייטד, שהעלה אותה באופן זמני למקום השלישי בטבלה.

* ויטסה של אלי דסה לא הצליחה להתאושש מהתבוסה המפתיעה 4:1 לוונלו ונפרדה ב-1:1 ביתי ומאכזב מר.ק.ס ואלווייק. דסה שיחק 90 דקות והציג יכולת טובה, אבל הקבוצה שלו לא הצליחה לחזור למקום השני ורצף הניצחונות שלה על ר.ק.ס, שעמד על ארבעה, נקטע. ניקו אולסק לא נכלל בסגל של האורחת.

שחקן סלטיק ניר ביטון. Ian MacNicol, GettyImages
ערב כואב, תרתי משמע. ביטון/GettyImages, Ian MacNicol

* בן שהר שיחק 61 דקות בהרכב אפואל ניקוסיה, שהפסידה 1:0 בחוץ למוליכה אפולון לימסול וניצבת רק במקום ה-10 בליגה הקפריסאית.

* הליגה הפולנית חזרה מפגרה וקני סייף שיחק 45 דקות כמחליף בהפסדה הביתי של לכיה גדנסק 2:0 ליגלוניה ביאליסטוק. לכיה במקום השמיני אחרי 15 משחקים.

* עוד בפולין: מוחמד עוואד נכנס כמחליף בדקה ה-71 ב-1:1 של לך פוזנן נגד גורניק ז'אבז'ה.

* בכורה מוצלחת לניר ברדע במדי הונבד, שניצחה 1:2 את פהראבר והתרחקה 5 נקודות מהקו האדום. הבלם נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה.

* בוריס קליימן שיחק 90 דקות ב-0:0 של וולוס אצל לאריסה במשחק שפתח את המחזור ה-20 בליגה היוונית. קבוצתו של השוער היווני מדורגת במקום ה-7, הרחק מהמאבק על הפלייאוף העליון, אבל גם בטווח מאוד בטוח מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully