וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא חזרה למקום השלישי, לאציו השיגה נקמה מהירה

הג'אלורוסי ניצחו 1:3 את ורונה וסגרו חשבון על ההפסד הטכני, הביאנקוצ'לסטי החזירו לאטאלנטה על ההפסד בגביע עם 1:3 בחוץ. נאפולי השלימה מחזור בו כל שש הראשונות ניצחו

תקציר: צפו בקטטה בין זלאטן איברהימוביץ' לבין רומלו לוקאקו/ספורט 1

אחרי הניצחונות של מילאן, אינטר ויובנטוס בשבת, גם שלוש השותפות האחרות בצמרת השיגו ניצחונות הערב (ראשון) במחזור שפתח את הסיבוב השני בסרייה A. לאציו, הקבוצה החמה בליגה, המשיכה ברצף שלה עם 1:3 בחוץ על אטאלנטה וגם נאפולי עברה בטבלה את הקבוצה מברגמו בזכות 0:2 על פארמה. רומא חזרה למקום השלישי עם 1:3 על ורונה.

בורחה מאיורל שחקן רומא כובש מול ורונה. רויטרס
השער החמישי שלו בינואר. בורחה מאיורל/רויטרס

רומא - ורונה 1:3

הג'אלורוסי לא שכחו את ההפסד הטכני 3:0 במחזור הפתיחה ונקמו שלישייה משלהם. ורונה לא ניצחה באולימפיקו מאז ינואר 1973 ולא הייתה קרובה לאיים על הרצף הביתי של רומא, שלא הפסידה ב-15 משחקי האחרונים (11 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). המארחת סיפקה בליץ של תשע דקות, במהלכן כבשה שלושה שערים. הבלם ג'אנלוקה מאנצ'יני נגח את הראשון אחרי קרן של לורנצו פלגריני בדקה ה-20, שתי דקות לאחר מכן בורחה מאיורל הכין להנריך מחיטריאן את התשיעי שלו, ובדקה ה-29 החלוץ הספרדי כבש בעצמו מקרוב את החמישי שלו החודש והשישי בסך הכול בסרייה A. המחליף הגמבי אברימה קולה צימק בדקה ה-62 עם שער בכורה.

עוד בוואלה!

מכה קטנה בענף: העימות בין לוקאקו לזלאטן הזכיר את הבעיות בכדורגל

לכתבה המלאה
סימונה אינזאגי מאמן לאציו עם הכובשים חואקין קוראה, אדם מארושיץ'. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
הרצף של לאציו בליגה נמשך. הכובשים חואקין קוראה ואדם מארושיץ'/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

אטאלנטה - לאציו 3:1

ארבעה ימים אחרי ה-2:3 של אטאלנטה ברבע גמר הגביע, שתי הקבוצות נפגשו שוב בברגמו והביאנקוצ'לסטי השיגו נקמה וגם עקפו בטבלה את אחת היריבות במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות. בעוד אטאלנטה נעצרה אחרי 10 משחקי ליגה ללא הפסד, לאציו ברצף של חמישה ניצחונות בסרייה A אחרי שגברה על המארחת לראשונה מאז ינואר 2017 (ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו). וזה קרה בלי שער של צ'ירו אימובילה. המגן השמאלי אדם מארושיץ' סובב בימין לחיבורים אחרי קצת יותר משתי דקות וחגג שער ראשון העונה, ובדקה ה-51 אימובילה נגח לאחור ואפשר לחואקין קוראה לדהור לבדו לעבר השער השני. מרקו פשאליץ' המחליף היה על ריבאונד וצימק בדקה ה-79 אחרי בעיטה של לואיס מוריאל לקורה, אבל ודאט מוריץ' שכבש את הראשון שלו באיטליה במשחק הגביע מול אטאלנטה, קם מהספסל בדקה ה-80 וחתם בדקה ה-82 עם שער הבכורה שלו בסרייה A.

אליף אלמאס שחקן נאפולי. Soccrates Images, GettyImages
מבצע אישי נהדר. אליף אלמאס/GettyImages, Soccrates Images

נאפולי - פארמה 0:2

אחרי שהפסידה 3:1 בוורונה במחזור הקודם, היריבה של אטאלנטה בחצי גמר הגביע ביום רביעי לא רוצה לאבד נקודות מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. בעוד נאפולי במקום השישי ומקווה להשיג כרטיס לליגת האלופות, פארמה רק רוצה לשרוד. האורחת נמצאת מתחת לקו האדום בעקבות רצף של 10 משחקים ללא ניצחון (שישה הפסדים) וגם חזרתו לעמדת המאמן של רוברטו ד'אברסה לא הובילה לשינוי המיוחל. בעונה שעברה ניצח ד'אברסה 1:2 בנאפולי בזכות שער של ז'רביניו בתוספת הזמן והוא יקווה להפתיע גם בעזרת הרכש הרומני דניס מאן (נקנה ב-12 מיליון יורו מסטיאווה בוקרשט) והמגן אנדראה קונטי (מושאל ממילאן). ג'נארו גאטוזו עשוי לפתוח עם ויקטור אוסימן בחוד אחרי שהתאושש מהפציעה והקורונה.

משחקים נוספים

ספציה - אודינזה 1:0
לאודינזה: רודריגו דה פול (52 בפנדל)

קרוטונה - גנואה 3:0
לגנואה: מתיאה דסטרו (24 ו-50), לנארט צ'יבורה (29)

קליארי - ססואולו 1:1
לקליארי: ז'ואאו פדרו (75). לססואולו: ז'רמי בוגה (90+4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully