וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ראשון לציון פירקה את נהריה, אילת ניצחה את הפועל חיפה

אקיל מיצ'ל וגולן גוט הוליכו את הכתומים ל-88:110 על נועלת הטבלה. רבע שני מפלצתי סידר לדרומיים 80:89 על האדומים מהכרמל

שחקן מכבי ראשון לציון גולן גוט מול שחקן עירוני נהריה מקנזי מור. לילך וייס, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ניצחון חוץ קליל לכתומים. גולן גוט/אתר רשמי, לילך וייס, מנהלת הליגה

המחזור ה-15 בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים נוספים. הפועל אילת התאוששה משני הפסדי ליגה רצופים עם ניצחון 80:89 על הפועל חיפה. מכבי ראשון לציון הביסה את נועלת הטבלה עירוני נהריה 88:110 בחוץ ויצאה מהמאזן השלילי.

seperator

עירוני נהריה - מכבי ראשון לציון 110:88

לאחר שני הפסדי בית רצופים שהורידו אותה למאזן 5:4, חזרה מכבי ראשון לציון למסלול הניצחונות ועשתה זאת בקלילות מול נהריה החלשה. הכתומים פתחו היטב את משחק בעין שרה וקלעו 33 נקודות כבר ברבע הראשון. ברבע השני כבר ברחו הכתומים ליתרון דו ספרתי בהובלת אקיל מיצ'ל, שהיה פשוט בלתי ניתן לעצירה וסיים את המשחק עם 32 נקודות. נועלת הטבלה לא היוותה יריב לשחקנים של גיא גודס מלבד הרבע הראשון ונותרה עם ניצחון בודד בלבד ב-12 משחקים.

קלעו לנהריה: ג'רון בלוסומגיים 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, מייקל יאנג 15 ו-9 ריב', מאליק ניומן 14 ו-5 אס', מקנזי מור 12, גיל גילנסקי 6, אור לאומי ואופק בן יעקב 5 כ"א, זיו בן צבי 4 ועידו דוידי 4 כ"א.

קלעו לראשון לציון: אקיל מיצ'ל 32 ו-11 ריב', גולן גוט 22 ו-5 ריב', דריל מונרו (8 אס' ו-7 ריב') וטריי לואיס 13 כ"א, נועם דוברת 10 ו-5 אס', אייזאה טיילור 9 ו-5 אס', נועם אביבי 7 ו-6 ריב', גל טסלר ועידו פליישר 2 כ"א.

שתי הקבוצות פתחו את המשחק באחוזים טובים מאוד מעבר לקשת, כשנהריה קלעה את ארבע השלשות הראשונות שזרקה. עם זאת, טריי לואיס ואקיל מיצ'ל הגיעו לספרות כפולות כבר במהלך הרבע הראשון, שהסתיים ביתרון 27:33 לזכות הכתומים. האורחת פתחה נהדר את הרבע השני וברחה ליתרון 30:47 כשאקיל מיצ'ל וגולן גוט לוהטים עבור החבורה של גודס. נהריה הצליחה לצמק מעט את הפער הכתום אך לא הגיעה לעבוד בהגנה וירדה להפסקת המחצית בפיגור 63:47.

המגמה נמשכה גם ברבע השלישי, כשהפער הלך וצמח ונשק כבר ל-30 הפרש. בסיום הרבע הוליכה האורחת 53:81. הרבע האחרון היה ברובו מאני טיים, במהלכו שיפרו שחקני שתי הקבוצות את נתוניהם האישיים, כשזהות המנצחת לא הוטלה בספק לרגע. 88:110 בסיום למכבי ראשון לציון.

עוד בוואלה!

בפעם השנייה העונה: המשחק בין נהריה לראשון לציון נדחה בשל חשש מהקורונה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל אילת ג'וש ניבו מול שחקן הפועל חיפה ראקים בוקלס. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הרבע השני ניצח לאילת את המשחק. ניבו/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

הפועל אילת - הפועל חיפה 80:89

הקבוצה של אריאל בית הלחמי התאוששה מצמד ההפסדים להפועל תל אביב ובני הרצליה וחזרה למסלול הניצחונות הודות לרבע שני מפלצתי אותו ניצחה 11:34. הפועל חיפה דווקא פתחה טוב יותר וברחה ליתרון 8 בסיום הרבע הראשון, כשגם את הרבע השלישי ניצחו השחקנים של אלעד חסין, אך הבליץ הדרומי היה גדול על האורחת שלא הצליחה לחזור. פראתר ומארקל בראון הוליכו את קלעי המנצחת עם 20 ו-18 נקודות בהתאמה, כשמנגד קינן אוואנס היה נהדר בשורות האורחת עם 24 נקודות, אך חבריו לא הצליחו להתאים את הרמה לזו של הרכז הנהדר, ויצאו עם הפסד חוץ מאולם בגין.

קלעו להפועל אילת: קייסי פראתר 20 ו-7 ריב', מארקל בראון 18, ג'ו רגלנד 10, יהונתן שולדבראנד וצוף בן משה 9 כ"א, ג'וש ניבו (7 ריב') ובן קרטר 8 כ"א, חואקין שוכמן 4, רועי הובר 3.

קלעו להפועל חיפה: קינן אוואנס 24, ג'ייסון סיגרס 13, לנארד פרימן 12, עמית שמחון 9, איגור נסטרנקו 8, ראקים באקלס 7, טיילור רוצ'סטי וגור לביא 2 כ"א.

האורחת התחילה טוב יותר את המשחק והוליכה לאורך כל הרבע הראשון. סיומת חזקה של החיפאים הורידו אותם להפסקה בין הרבעים ביתרון 16:24. הפועל אילת התעוררה ברבע השני, פתחה אותו בריצת 3:16 והעבירה אליה את היתרון. אקס אילת עמית שמחון קטע את הריצה של המקומיים עם שלשה, אך אילת המשיכה בדהירה ועלתה ליתרון דו ספרתי. במחצית הוליכה אילת 35:50.

האורחת חזרה לעניינים ברבע השלישי והצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי. עם זאת, השחקנים של בית הלחמי שמרו את היתרון סביב ה-10 הפרש. ביום הרבע השלישי הוליכה אילת 61:71. במהלך הרבע המכריע הפועל חיפה הצליחה להתקרב כבר עד מינוס ארבע בלבד, אך לא מעבר. שחקני הפועל אילת שמרו על יתרונם ויצאו עם ניצחון ביתי, 78:89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully