וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה העונה: המשחק בין נהריה לראשון לציון נדחה בשל חשש מהקורונה

30.1.2021 / 14:11

שעות ספורות לפני המשחק שאמור היה להיערך בעין שרה, אחד מאנשי הצוות של ראשון לציון לא חש בטוב ונשלח לבדיקת קורונה. המשחק נדחה בשלב זה ליום ראשון. במנהלת הליגה ממשיכים בקו הזהיר בכל הנוגע לנגיף

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס עם נועם אביבי. קובי אליהו
כולם ייבדקו. גיא גודס ושחקניו/קובי אליהו

משחק הליגה בין עירוני נהריה למכבי ראשון לציון שהיה אמור להיערך הערב (שבת, 18:10) נדחה ליום ראשון בשלב הזה, לאחר שאחד מאנשי הצוות של הכתומים חש שלא בטוב. בתום התייעצות עם אנשי מנהלת הליגה הוחלט לדחות את המשחק, שכן לא יוכלו להספיק לבדוק עד לפתיחת המשחק את כל אנשי הקבוצה, ואיש הצוות שחש שלא בטוב עבר בדיקה בשעות הצהריים.

זאת הפעם השנייה שהמשחק בין הקבוצות נדחה, כשהמשחק בסיבוב הראשון שהיה אמור להיערך בבית מכבי נדחה לאחר שאחד מאנשי עירוני נהריה חש שלא בטוב, והמשחק הדחוי ביניהן אמור להתקיים ביום רביעי השבוע. אחד מאנשי הצוות של ראשון לציון היה חיובי לנגיף הקורונה בתחילת החודש, ולאחר מכן ערכה כל הקבוצה שני סבבים של בדיקות קורונה בסיומן לא נמצא אף חולה נוסף.

במנהלת הליגה, בניגוד למנהלת הליגה בכדורגל, נוקטים בזהירות יתרה בכל הנוגע לנגיף הקורונה, וכל חשש להידבקות של מי מאנשי או שחקני קבוצות הליגה מוביל לדחיית משחקים. רק בשבוע שעבר דחו במנהלת את משחק הליגה בין מכבי תל אביב להפועל גלבוע/גליל לאחר ששחקני הצהובים באו במגע עם חולה מאומת מריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully