וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה: עוד שחקן נדבק אצל הצפוניים, האדומים ללא חיוביים

30.1.2021 / 10:22

מלבד סמואל בראון, שחקן נוסף נמצא חיובי אצל קרית שמונה לקראת המשחק בבלומפילד (ראשון, 20:00, ספורט 1). ביטון: "אסור להוריד רגל מהגז"

מחזור 18הסתיים31/01/2021
הפועל תל אביב
  • ביטון (62)
1:1
  • (90) חליחל
עירוני קרית שמונה
תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל תל אביב

בליגת העל נושמים לרווחה: הקבוצה הודיעה שכל בדיקות הקורונה שנערכו לשחקנים ולצוות המקצועי, חזרו שליליות. מדובר בבשורה עבור האדומים, שחששו שהמפגש עם בית"ר שסבלה מהתפרצות חמורה של קורונה, יביא להידבקויות גם אצלם, וכעת הם יכולים להתכונן בשקט למשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט 1) מול עירוני קרית שמונה. המאמן ניר קלינגר מתלבט בנוגע למחליף של שי אליאס המוצהב, כשמי שתורגל הוא שי אייזן, אבל יש אפשרות שעמנואל בואטנג או אופק ביטון יפתחו.

קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מודעים למסע המאוד מאתגר שהתחלנו לפני שני משחקים, כשכל השחקנים החדשים הצטרפו. התחלנו מסע אל עבר הישארות בליגה ואנחנו מסתכלים רק על המטרה הזאת כרגע. אני מקווה מאוד שנוכל לשמור על דריכות, מחויבות והתקדמות מקצועית כמו שעשינו בשני המשחקים האחרונים. נצטרך גם לשפר את הדברים הפחות הטובים שהיו לנו בעיקר בדקות הסיום, כשפחות יצאנו קדימה למרות שאני יודע שזה טבעי".

המגן בן ביטון הוסיף: "אנו מודעים למצבנו ואני חושב שאסור להוריד את הרגל מהגז. אני מאוד מאמין בקבוצה ובחברים שלי שנבוא מחר להמשיך את העבודה הטובה שעשינו בשבוע האחרון. אני שמח שכולנו יצאנו שליליים ושכולנו בריאים, ככה שאנחנו באים כמו שצריך".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
יכולים להתרכז בכדורגל. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

עירוני קרית שמונה

למרות החששות הכבדים של עירוני קרית שמונה, המשחק יתקיים כרגיל. הקבוצה הודיעה שמלבד סמואל בראון שנמצא חיובי בבדיקת קורונה, נדבק שחקן נוסף, ולכן קובי רפואה יוכל להעמיד סגל רחב מספיק כדי שהמשחק יתקיים. לפי ההודעה של קרית שמונה, "המועדון ממשיך את ההכנות למשחק הליגה הקרוב בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה".

המאמן רפואה אמר לקראת המשחק: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה כשאנחנו מודעים לכך שהפועל תל אביב קבוצה שונה וחזקה יותר מזו שהכרנו קודם לכן. יחד עם זאת, אנחנו מאמינים בעצמנו ויש לנו את המטרות שלנו כמו בכל משחק, ונעשה הכול כדי לעמוד בהן גם הפעם".

לוסיו שהושעה אחרי שתקף את אורי דהן, לא יהיה בסגל ומוחמד שכר צפוי להחליף אותו בחלק הקדמי. אדריאן רוצ'ט עשוי להיות זה שיתפוס את מקומו של סמואל בראון.

עוד בוואלה!

עירוני קרית שמונה השעתה את לוסיו, סמואל בראון חיובי לקורונה

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
נושם לרווחה. קובי רפואה/לילך וייס רוזנברג

טריוויה

* 34 מפגשים היו עד כה בין הקבוצות בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 8:13 בניצחונות ועוד 13 משחקים לא הוכרעו.

* קרית שמונה לא ניצחה את הפועל תל אביב במשחק חוץ מאז אוגוסט 2015 (0:3 בבלומפילד). לאחר מכן היו לה שלוש תוצאות תיקו ובעונה שעברה הפסד 1:0.

* הפועל תל אביב עלתה ליתרון בכל ארבעת משחקיה האחרונים. ב-13 המחזורים לפני כן, היו רק שלוש פעמים בהן כבשה ראשונה.

* כל תשעת המשחקים האחרונים של עירוני קרית שמונה הגיעו להכרעה: שישה הפסדים (מתוכם חמישה על האפס) לעומת שלושה ניצחונות ללא ספיגה.

* קובי רפואה במאזן חיובי של ארבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים מול הפועל תל אביב, קבוצתו הקודמת.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully