וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפועל תל אביב: עירוני קרית שמונה השעתה את לוסיו, סמואל בראון חיובי לקורונה

29.1.2021 / 11:43

החלוץ הושעה בעקבות ויכוח שבמהלכו הוא דחף את אורי דהן הבלם הצעיר. הקשר התלונן על תסמינים ונמצא חיובי, במועדון חוששים שהמשחק נגד בית"ר לפני 12 ימים גרם להדבקה משמעותית

תקציר: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה 1:0/ספורט1

אחרי הניצחון החשוב על הפועל חדרה, בעירוני קרית שמונה נאלצים להתעסק בתקרית חמורה שקשורה ללוסיו, חלוץ הקבוצה. המועדון הודיע היום (שישי) שבשל עבירת משמעת אלימה של השחקן כלפי שחקן אחר בקבוצה, החליט מאמן הקבוצה קובי רפואה להשעותו מכל פעילות בקבוצה עד לאחר המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב.

בנוסף, השחקן יעמוד לוועדת משמעת במועדון ביום שני הקרוב. עוד נמסר מהמועדון כי "לאורך שנים הוא מוביל ומשמש דוגמה למלחמה באלימות, מגנה בחריפות כל מעשה אלימות וכאמור מטפל ויטפל בנושא ברצינות הראויה לו".

העימות בגינו הושעה לוסיו התרחש בחדר ההלבשה מיד לאחר המשחק אמש, כאשר זה החל בויכוח עם הבלם הצעיר אורי דהן. במהלך הוויכוח דחף לוסיו את דהן ובקרית שמונה הבהירו לחלוץ שהם לא מוכנים בשום אופן שיהיו מקרי אלימות פיזיים בקבוצה ושהם מתכוונים לטפל בכך בחומרה. העימות בין השניים החל כנראה במהלך המשחק וגלש גם אל חדר ההלבשה בסיום.

לוסיו שחקן עירוני קרית שמונה. ., מאור אלקסלסי
בצרות. לוסיו/מאור אלקסלסי, .

אבל זו לא הצרה היחידה שנפלה על קרית שמונה, שהתבשרה הבוקר שסמואל בראון שחקן הקבוצה נמצא חיובי לקורונה. השחקן חש ברע לאחר המשחק נגד חדרה ונשלח לבדיקת קורונה, שבה הוא נמצא חיובי. בנוסף לבראון, כל שחקני ואנשי הקבוצה עברו בדיקות בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה.

בקרית שמונה ערכו אחרי המשחק מול בית"ר בדיקות קורונה לכל השחקנים וכולם יצאו שליליים. אך במועדון חוששים שהמשחק נגד בית"ר ירושלים לפני 12 ימים גרם להדבקה משמעותית ומקווים כעת ששאר הבדיקות ייצאו שליליות.

בתוך כך, בקבוצה חגגו את הניצחון על חדרה, כאשר שחקן בקבוצה אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאין כמוהו. הפסד והיינו שוב בדרך לעונה שלא נשיג בה את המטרות. אנחנו חייבים לעצמנו לסיים בפלייאוף העליון".

בנוגע לחלון ההעברות, במועדון מקווים שאיזי שרצקי יסכים לחיזוק של שחקן אחד, כשבשלב זה הבעלים מתעקש שהסגל יישאר במתכונת הנוכחית עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully