וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוושינגטון שוב גיחכו על החיקוי של דני אבדיה ב"ארץ נהדרת": "I'm super excited"

בזמן שהוויזארדס מנסים לנצל את הפופולריות של אבדיה בישראל, ברשת NBC ריאיינו את אורי לייזרוביץ' שחיקה אותו ב"ארץ נהדרת" והפך אותו ל"האני בו בו בגובה 2 מטר"

דני אבדיה ואביו זופר אבדיה בחיקוי שנעשה עליהם בתוכנית "ארץ נהדרת". שידורי קשת, צילום מסך
"במקרה שתהיתם עד כמה אבדיה מפורסם בישראל - זו הדוגמה המושלמת", נכתב ב-NBC על החיקוי/צילום מסך, שידורי קשת

וושינגטון ממשיכה להיות בצרות מקצועיות והקבוצה עם המאזן הכי גרוע בליגה, דני אבדיה ממשיך להיעדר (יחמיץ גם את המשחק הבא), אבל בווזיארדס מנסים להמשיך לרכוב על הפופולריות של הרוקי בישראל. אתמול (חמישי) הודיעה הקבוצה שהיא מרחיבה את הנוכחות הדיגיטלית שלה בישראל, כשהיא משיקה אתר רשמי של הווזיארדס בעברית וחשבון אינסטגרם בעברית. כזכור, הקבוצה כבר הפכה לראשונה שהעמידה חשבון טוויטר רשמי בעברית על מנת לשרת את אוהדי הקבוצה בישראל - מהלך שמרמז על הכוונות ארוכות הטווח של המועדון בנוגע לאבדיה. כך, למשל, אתמול בחשבון של הוויזארדס בעברית צייצו שנפתחה ההצבעה למשחק האולסטאר, והציעו להצביע בעד שיתופו של אבדיה.

אבדיה חזר אתמול לאימוני וושינגטון, אבל הישראלי בן ה-20 שהחמיץ את המשחקים האחרונים של הקבוצה בשל פרוטוקול הקורונה לא יתלבש גם למשחקה הקרוב של וושינגטון, בלילה שבין שישי לשבת, מול אטלנטה (2:00). זה לא מנע מכתבי וושינגטון לערוך אייטם משעשע על אבדיה, עם התייחסות נוספת לחיקוי שלו ב"ארץ נהדרת" - התוכנית שמכונה בארה"ב "סאטרדיי נייט הישראלית".

"במקרה שתהיתם עד כמה אבדיה מפורסם בישראל - זו הדוגמה המושלמת", נכתב ב-NBC על החיקוי, "לא רק שהוא היה חלק מהמערכון, גם אבא שלו זופר היה, כשהפאנץ' היה על כמה זופר הוא אב שדוחף את בנו דני, שהוצג כמו האני בו בו בגובה שני מטר" (האני בו בו היא ילדת ריאליטי שנדחפת על ידי הוריה לתחרויות יופי).

עוד בוואלה

דני אבדיה חזר לאימונים של וושינגטון, אבל לא ישחק מול אטלנטה

לכתבה המלאה

השחקן שגילם את אבדיה ב"ארץ נהדרת", אורי לייזרוביץ', רואיין ב-NBC וסיפר שמאחר שיש לו דמיון טבעי בינו לבין אבדיה היה לו קל להיכנס לדמות מבחינה חיצונית, אבל קשה בחיקוי עצמו: "צפיתי בכל ריאיון שלו, ראיתי שהוא חוזר על משפטים כמו 'I'm super excited' בקול נמוך, כך שניצלתי את זה", סיפר לייזרוביץ'. ב-NBC אף הגדילו ובדקו - וגילו שאבדיה אכן חוזר על המשפט שוב ושוב, כולל 6 פעמים בריאיון אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully