וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה חזר לאימונים של וושינגטון, אבל לא ישחק מול אטלנטה

28.1.2021 / 0:47

הרוקי שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של הוויזארדס בשל פרוטוקול הקורונה, שב לעניינים, אבל לא יתלבש בלילה שבין שישי ושבת

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

בשעה טובה ומוצלחת, חזר דני אבדיה לאימוני וושינגטון. יחד עם זאת, הישראלי בן ה-20 שהחמיץ את המשחקים האחרונים של הקבוצה מהבירה בשל פרוטוקול הקורונה לא יתלבש גם למשחקה הקרוב של וושינגטון, בלילה שבין שישי לשבת, מול אטלנטה.

אבדיה הספיק לשחק העונה 11 פעמים. הבחירה התשיעית בדראפט האחרון מעמיד ממוצעים של 7 נקודות, 4 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים וחטיפה למשחק, ב-23.2 דקות לערב שהוא מקבל מסקוט ברוקס.

משחקו האחרון היה בניצחון 107:128 על פיניקס, אולם מאז נדחו שישה משחקים רצופים של הוויזארדס, בשל התפרצות הקורונה במועדון. וגם כשוושינגטון חזרה לשחק, אבדיה ומספר שחקנים אחרים נותרו בחוץ, וראו מהצד כיצד הקבוצה בעלת המאזן הגרוע בליגה מפסידה שלוש פעמים ברציפות - לסן אנטוניו, יוסטון וניו אורלינס - כולם ב-18 הפרש או יותר.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. AP
נקווה לראות אותו על הפרקט מול אטלנטה. אבדיה/AP

וושינגטון תקווה ששובם של השחקנים שישבו בחוץ יסייע לה לצאת מפתיחת העונה האיומה. "זה קשה", אמר הכוכב המתוסכל בראדלי ביל לאחר התבוסה מול ניו אורלינס. "אני רוצה לנצח. פשוט רוצה לנצח. בגלל זה נשארתי כאן. חשבתי שזה המקום שבו אוכל לעשות את זה". כשנשאל האם הוא מתוסכל מהמצב, השיב בסרקזם: "האם השמיים כחולים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully