וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת ירידה: השפל החדש אליו ברק אברמוב גורר את בני יהודה

28.1.2021 / 14:30

עם התנהגות אלימה, כתב אישום נגדו, עבריין מורשע לצדו ונאום הגנה שחוזר על עצמו - כל מה שרע בדור הבעלים החדש בכדורגל הישראלי מתנקז להתנהלות של הבוס של הזהובים. העיקר שניר ברקוביץ' פוטר כי ההתפרצות שלו על שטראובר היתה "בניגוד לערכי המועדון"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני יהודה 0:4/ספורט 1

ב-2005, במהלך משחק של בני יהודה למכבי פתח תקוה בשכונת התקוה, אחד מאוהדי בני יהודה תקף את גיא לוזון והתעמת עם אבי לוזון. התוקף היה דודו של מאמן בני יהודה דאז, ניצן שירזי ז"ל. בסיום המשחק פנה המאמן לדודו ולבני משפחתו שהיו שם בהמולה ואמר להם: "תודיעו לי מעכשיו - אם אתם מגיעים למשחק עוד פעם אחת אני לא מגיע. הבושה הזאת הסתיימה היום, אנחנו מייצגים משהו, ילדים רואים אתכם, אם אנחנו נתנהג ככה זה באמת סוף הסיפור, אנחנו הפנים של בני יהודה".

ולמה נזכרתי בזה? כי כשרואים את ההתנהלות וההתנהגות של ברק אברמוב מבינים הכול. כשהוא נשאל השבוע על המתקפה המילולית המכוערת של האיש שלצידו, העבריין המורשע אלירן עובד, כלפי השופט שניר לוי, הוא ענה: "הוא ספונסר ואוהד שכאב לו, זה לא קשור אליי". ובאמת, שום דבר לא קשור לאברמוב, הוא קילל, האיש הצמוד אליו קילל, הכול בסדר, העיקר שניר ברקוביץ' פוטר כי ההתפרצות שלו על לירן שטראובר היא "בניגוד לערכים של המועדון".

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. ברני ארדוב
שום דבר לא קשור אליו. ברק אברמוב/ברני ארדוב

אבל זאת בני יהודה של אברמוב. פעם בחודשיים הוא עושה סבב ראיונות ומספר את הסיפור שהוא רוצה להשמיע. בנוגע למאמן, לתקציב, להצלחה שלו, מבחינתו הכול בסדר. "בני יהודה הוא המועדון המצליח בישראל בחמש השנים האחרונות"", הוא הצהיר השבוע. אז שאפו על שני הגביעים, הם הביאו באמת גאווה גדולה לאוהדים ולשכונות, אבל האם זו חזות הכול? אין אוהד אחד של בני יהודה שלא מרגיש שעובדים עליו, שאברמוב מתייחס למועדון כעסק פרטי שמניב לו רק טוב. טובת בני יהודה, קהילה או עתיד המועדון? הצחקתם אותו.

ומה נגיד על מעמד המאמן? כנראה שאחרי עזיבת יוסי אבוקסיס הבעלים החליט שאין עוד מאמנים בישראל והפך את עצמו לג'נרל מנג'ר. הוא בוחר את כל הסגל, רוצה להתערב בשיטה ואילו שחקנים ישחקו וחושב רק איך להשביח שחקנים ולא מעבר. כל מה שרע בדור הבעלים החדש מתנקז להתנהלות של אברמוב, כאשר נראה שרק ירידה ללאומית תבריח אותו מהמועדון ותתן תקוה לאוהדיה להתחיל מחדש.

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: מ.ס. אשדוד הביסה 0:4 את בני יהודה

לכתבה המלאה
אלירן עובד. יוסי ציפקיס
מבן ח'ליפה דורשים תעודת יושר, אבל הוא מסתובב צמוד לעבריין מורשע בהימורים לא חוקיים. ברק אברמוב עם אלירן עובד/יוסי ציפקיס

ואברמוב לא אשם, התקנות בכדורגל הישראלי אשמות. נגד אברמוב יש כתב אישום בגין הלבנת הון, רישום כוזב וקבלת דבר במרמה, מסתובב צמוד אליו עבריין מורשע בהימוריים לא חוקיים, אבל הכול כשר. צודק משה חוגג שהוא רותח על הדרישה לתעודת יושר מחמד בן ח'ליפה. זאת צביעות, שהרי בכדורגל הישראלי כנראה צריכים לפסול בעלים שיש לו תעודת יושר ולא להיפך.

וזה מה שנשאר מבני יהודה. אם אברמוב לא יעביר את המועדון הלאה בקרוב הוא גם יימחק אט אט מהמפה. גם אם לקהל היה מותר להגיע למגרשים העונה, מעט מאוד מאוהדי הזהובים היו מגיעים, וגם זה כדי למחות, וכעת הם כבר לא יודעים מה הם יכולים לעשות כדי לגרום לשינוי. והאמת? קשה לראות את אברמוב מוותר על החממה הקטנה שבנה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully