וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "המצב שלנו כרגע מאתגר, אין לי בעיה עם אתגרים"

מאמן ליברפול דיבר על מצב הקבוצה לפני המשחק מול טוטנהאם, מאטיפ והנדרסון צפויים לחזור (ה', 22:00, ספורט 2)

הגביע האנגלי: מנצ'סטר יונייטד גברה 2:3 גדול על ליברפול/ספורט 1

המחזור ה-20 בפרמיירליג יימשך מחר (חמישי, 22:00) עם קרב ענק ומסקרן בין טוטנהאם לליברפול. האורחת מגיעה במצב רוח שפוף אחרי שהפסידה 3:2 למנצ'סטר יונייטד ביום ראשון והודחה מהגביע וכשהיא סופרת כבר חמישה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, כולל הפסד לברנלי שהיה הראשון שלה בליגה באנפילד מאז אפריל 2017.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
"היו הרבה דברים חיוביים מול מנצ'סטר יונייטד". קלופ/רויטרס

ליברפול ניצחה את טוטנהאם בכל אחד מחמשת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים ואם תנצח אז היא תקבע שיא היסטורי מבחינתה עם ניצחון שישי מול התרנגולים לראשונה אי פעם. זו גם תהיה הפעם הראשונה ששתי הקבוצות נפגשות ביום חמישי במסגרת הליגה הבכירה, ליברפול השיגה ניצחונות מול טוטנהאם בכל יום אחר של השבוע.

בטוטנהאם בן דייויס ומאט דוהרטי בספק, בעוד ג'יו לו סלסו ימשיך להיעדר בשל פציעה בשריר הירך האחורי. ליברפול עשויה לקבל בחזרה את ג'ואל מאטיפ ואת ג'ורדן הנדרסון אחרי שהחמיצו את המשחק מול מנצ'סטר יונייטד, אבל שבו לאימונים מלאים ביום שלישי. נאבי קייטה, דיוגו ז'וטה, ג'ו גומז ווירג'יל ואן דייק ימשיכו להיעדר.

יורגן קלופ אמר לקראת המשחק: "היו הרבה דברים חיוביים מול מנצ'סטר יונייטד, אבל לא השגנו את התוצאה שרצינו וספגנו שלושה שערים, שזה בטח לא משהו שאנחנו רוצים. כל המצב שלנו הוא אתגר ואתגר זה טוב. אני לא הבנאדם שחושב שהחיים שלי חייבים להיות תמיד מושלמים ושהקבוצה שלי חייבת לנצח בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully