וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאושרת: "טל בן חיים בוגר, מנהיג, אישיות"

2.2.2021 / 7:24

האלופה שיבחה את שחקן הכנף הוותיק שניצח את הפועל באר שבע: "יותר מתמיד, אפשר להיות בטוחים שחזרתו היתה נכונה ומשתלמת, זה טל אחר מזה שמכרנו לצ'כיה". הצהובים בונים על איבוד נקודות במשחקים הקרובים של מכבי חיפה וממשיכים לעסוק ביריקה של ז'וזואה

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

במכבי תל אביב מאוד מרוצים מניצחון החוץ אמש (שני) על הפועל באר שבע באיצטדיון טרנר. גם אם שוב לא הציגה האלופה כדורגל מבריק, הרי שאספה שלוש נקודות חשובות במשחק שסומן במועדון כמוקש מאז שבת עם היוודע דבר התפטרותו של יוסי אבוקסיס. "כשאתה מגיע לשחק מול קבוצה שהמאמן שלה עזב, הכול יכול להיות", אמרו אמש במכבי תל אביב. "ובמיוחד כשבאים לשחק מול הפועל באר שבע עם הכבוד שלה והשחקנים הטובים שלה. אנחנו באנו אחרי הניצחון על מכבי חיפה והיה ברור שכולם צריכים לרדת לקרקע ולהתאפס. זה ניצחון חשוב מאוד". שחקן במכבי תל אביב אמר עוד: "אם היינו מבקיעים חצי מהמצבים שהיו לנו במחצית השניה, המשחק היה נגמר בתוצאה של 0:3 והיו אומרים שעשינו משחק גדול. לא צריך להתנצל על ניצחון בטרנר".

טל בן חיים מכבי תל אביב חוגג. דני מרון
שחקן אחר. בן חיים/דני מרון

עיקרי הדברים

  • שביעות רצון גדולה אצל האלופה
  • במכבי תל אביב מסמנים את שלושת המשחקים הקרובים של מכבי חיפה כמפתח במירוץ האליפות
  • טל בן חיים סוחט מחמאות: "בוגר, מנהיג, אישיות"
  • ז'ראלדש פתח לראשונה ומרגיש מוכן לקראת המשך העונה
seperator

פער הנקודות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה שוב עומד הבוקר על 5 נקודות ולצד העבודה שהאלופה צריכה להמשיך ולעשות בשטח שלה, מסמנים בקבוצה את שלושת המשחקים שמצפים כעת למכבי חיפה כהזדמנות לצמצם את הפער מהמוליכה. מכבי חיפה תצא למשחק חוץ קשה בשבת מול מ.ס. אשדוד ולאחר מכן היא תשחק את הדרבי ואת המשחק מול בית"ר ירושלים. במכבי תל אביב מאמינים שמכבי חיפה לא תיקח מקסימום נקודות בשלושת המשחקים האלה.

כובש שער הניצחון אמש היה טל בן חיים שגם היה זה שכבש את שער השוויון מול מכבי חיפה בשבוע שעבר. "קיבלנו טל אחר מזה שמכרנו לצ'כיה", אומרים במכבי תל אביב. "זה טל בן חיים בוגר, מנהיג, אישיות. רואים שהוא מבין שמה שחשוב זו הקבוצה והתואר הקבוצתי וזה שפטריק נותן לו את הדקות שדוניס לא נתן לו, עושה את העבודה. היום יותר מתמיד אפשר להיות בטוחים שההגעה שלו חזרה למכבי, היתה נכונה ומשתלמת".

במכבי תל אביב גם היו מרוצים מהאופן שבו התייחס בן חיים לז'וזואה בסיום המשחק כאשר ביקש לא לרדת למקום נמוך ולא לפתוח במלחמת תגובות אחרי ההתנהגות של הקשר הפורטוגלי. האיפוק של בן חיים מעורר כבוד בעיקר כשזוכרים שז'וזואה היה השחקן שנתן לבן חיים מרפק לצלעות במשחק הראשון בבלומפילד וכתוצאה מכך השבית אותו לתקופה לא קצרה. בעניין הפורטוגלי אמר שחקן אחר במכבי תל אביב: "אם ז'וזואה גם הגיע לאבי ריקן, אין כבר מה לומר. מי בליגה הזו חווה פעם עימות כזה עם ריקן? אבי זה השחקן שכל הקבוצות מכבדות ואוהבות. אם הוא כבר התעצבן והתעמת עם ז'וזואה, אין כבר מילים".

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן מול שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
"אם ז'וזואה הגיע לאבי ריקן, אין מה לומר"/דני מרון

מי שפתח אתמול לראשונה בהרכב הוא אנדרה ז'ראלדש שצפוי לכבוש את עמדת המגן הימני מעכשיו. הפורטוגלי אמר בתום המשחק: "הרבה זמן לא שיחקתי והרגשתי כבר מוכן לפתוח בהרכב. אני חושב שעשינו עבודה טובה כי הפועל באר שבע תמיד יריבה קשה. אנחנו הולכים מעכשיו לכל משחק כדי לנצח ולהשיג את המטרות שלנו כי אנחנו מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully