וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש ה-0:5: משחק חייו של עוזר המאמן החדש של מכבי תל אביב, ריינייר רובמונד

הוא מונה למאמנה הזמני של וילם 2 כמה ימים לפני המשחק נגד המוליכה פ.ס.וו וכולם שאלו באיזו תוצאה יובס. בתו הייתה מודאגת, ההיסטוריה הייתה נגדו, אבל הסנסציה חיכתה מעבר לפינה. משחק חייו של עוזר המאמן החדש של מכבי תל אביב, ריינייר רובמונד

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

הפסד 2:0 להירנביין במחזור ה-26 בעונת 2017/18, הוריד את וילם 2 למקום ה-15 בליגה ההולנדית, חמש נקודות מעל המקום שמוליך לפלייאוף הישארות בליגה הבכירה. זה היה ההפסד ה-15 של הקבוצה מטילבורך באותה עונה והמאמן ארוון ואן דה לוי החליט להתפטר.

בעיצומו של המשבר הלך והתקרב הדרבי של צפון בראבנט, נגד מוליכת הטבלה פ.ס.וו איינדהובן. החבורה של פיליפ קוקו עשתה שמות בליגה ההולנדית באותה עונה, בעוד וילם 2 דשדשה ואם זה לא מספיק, הפעם האחרונה בה הקבוצה מטילבורך ניצחה את יריבתה האימתנית הייתה בעונת 2003/04. 14 שנים ארוכות חלפו, 14 שנים של הפסדים ותבוסות, בבית ובחוץ.

למערכה נזרק עוזרו של ואן דה לוי המפוטר, ריינייר רובמונד, שהוגדר על ידי ההנהלה כמאמן זמני וקיבל את הג'וב הבלתי אפשרי: לעמוד על הקווים נגד פ.ס.וו.

ריינייר רובמונד. VI-Images, GettyImages
קיבל ג'וב בלתי אפשרי: לעמוד על הקווים כמאמן זמני במשחק נגד פ.ס.וו איינדהובן. רובמונד/GettyImages, VI-Images

רובמונד, שחקן עבר שצבר קרוב ל-300 הופעות בליגה הבכירה בהולנד, אימן במחלקות הצעירות של אלקמאר ואחר כך עמד על הקווים של אוס מהליגה השנייה. הוא מעולם לא אימן בליגה הראשונה והמבחן הראשון שלו היה נגד איינדהובן.

הדרבי הקודם באותה עונה הסתיים ב-0:4 מוחץ של פ.ס.וו ובהולנד שאלו באיזו תוצאה היא תנצח הפעם. הקבוצה של פיליפ קוקו התייצבה למשחק אחרי 11 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (תשעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) ורובמונד סיפר: "הבת שלי חששה, אז כשדיברתי איתה אמרתי לה: 'מתוקה שלי, אל תדאגי. ננצח את פ.ס.וו 0:4'. כמובן שהתלוצצתי. היא והחבר שלה צחקו".

13,650 התאספו באותו יום שבת בקונינג וילם 2 סטדיון והם צפו במחזה סוריאליסטי. בן ריינסטרה הפתיע עם שער עבור המארחת בדקה ה-21 ובמחצית השנייה הגיע השיטפון. פראן סול כבש שלושער (כולל שני פנדלים), ריינסטרה השלים צמד ו-וילם הביסה את פ.ס.וו 0:5. הניצחון הגבוה בתולדותיה על היריבה האיזורית - שיא שספק אם אי פעם יישבר.

ב-BD כתבו יום לאחר מכן: "ב-10 במרץ 2018 הבלתי ייאמן קרה. פ.ס.וו איינדהובן הגיעה לבקר את וילם 2 שנמצאת במשבר. זו הייתה הופעה גדולה - של האנשים מטילבורך. התוצאה: 0:5, חמש - אפס! לווילם!!!".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מינתה עוזר ומאמן שוערים חדשים: "יש להם את הניסיון והיכולת"

לכתבה המלאה
ריינייר רובמונד עוזר מאמן מכבי תל אביב. Edwin van Zandvoort, GettyImages
הנחיל לפ.ס.וו את ההפסד הגבוה ביותר שלה מזה 53 שנה והגיע אליה כעוזר כמה חודשים לאחר מכן. רובמונד עם ואן בומל/GettyImages, Edwin van Zandvoort

זה היה ההפסד הגבוה ביותר של פ.ס.וו מזה 53 שנה, "משחק שידברו עליו כאן גם עוד 10 שנים", אמר רובמונד אחרי המשחק. איינדהובן התאוששה מהתבוסה ולא עצרה עד הזכייה באליפות. זה היה ההפסד השלישי והאחרון שלה באותה עונה. רובמונד קיבל מינוי קבוע עד סיום העונה והשאיר את וילם 2 בליגה, אבל ההנהלה החליטה על פרידה.

כשמארק ואן בומל מונה למאמן איינדהובן במקום קוקו שעזב לפנרבחצ'ה, הוא התקשר לרובמונד. השניים נפגשו במהלך השתלמויות במועדונים ברחבי הולנד והתחברו. כשקשר נבחרת הולנד לשעבר נסע לכמה ימי לימודים בבאיירן מינכן, הוא הזמין את רובמונד לנסוע איתו וכשהוא מונה למאמן פ.ס.וו איינדהובן, הוא קרא לחברו: "בוא להיות עוזרי".

"איש ה-0:5" מגיע לפ.ס.וו איינדהובן, כתבו בתקשורת המקומית כשרובמונד מונה רשמית לעוזרו של ואן בומל - משרה בה החזיק עד שוואן בומל פוטר ביחד עם הצוות שלו בדצמבר 2019. אתמול מונה "איש ה-0:5" לעוזרו של פטריק ואן לוון במכבי תל אביב ואם הצהובים ייקלעו למשבר מתישהו, אולי כדאי להם למנות אותו למאמן זמני. הפעם האחרונה בה זה קרה, הסתיימה עם ניצחון היסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully