וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מינתה עוזר ומאמן שוערים חדשים: "יש להם את הניסיון והיכולת"

26.1.2021 / 10:00

ואן לוון צירף לצדו שני הולנדים לצוות המקצועי של האלופה: רייניר רובמונד ישמש כעוזרו, דניס חנטנאר מונה לתפקיד מאמן השוערים. ואן לוון: "יעזרו לנו להשיג המטרות"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

אם מישהו תהה אם פטריק ואן לוון הוא רק מאמן זמני במכבי תל אביב, היום (שלישי) הודיעה הקבוצה שהיא מינתה שני אנשי צוות חדשים מהולנד שיעבדו לצד ואן לוון, במהלך שהבהיר את מעמדו. רייניר רובמונד ישמש כעוזרו של ואן לוון, ואילו ודניס חנטנאר מונו לתפקיד מאמן השוערים. ואן לוון אמר לאתר הרשמי: "אני שמח על הצטרפותם של ריינר ודניס לצוות המקצועי הקיים. יש להם את הניסיון והיכולות כמאמנים לעזור לנו להשיג את המטרות שלנו העונה".

ריינייר רובמונד עוזר מאמן מכבי תל אביב. Edwin van Zandvoort, GettyImages
השתלטות הולנדית. רובמונד/GettyImages, Edwin van Zandvoort

רובמונד, 48, שיחק בעבר באוטרכט, אלקמאר ודה שחראפשאפ, לפני שפרש ב-2009. מאז עבד במחלקת הנוער של אלקמאר, היה עוזר מאמן נבחרת הנוער של הולנד, עוזר מאמן ווילם (ולאחר מכן מאמן ראשי אחרי שהחליף את המאמן), ולאחר מכן עוזרו של מארק ואן בומל בפ.ס.וו איינדהובן.

חנטנאר, 45, אימן בעבר במחלקות הנוער של אייאקס. הוא שיחק בניימכן, דורטמונד, אייאקס, ונלו וניימיכן, שם פרש בסיום עונת 2013/14.

כזכור, ואן לוון היה אחראי מחלקת הנוער במכבי תל אביב, שימש כמאמן הקבוצה בתחילת העונה כשעוד חיפשה מאמן, ולפני מספר שבועות החליף את גאורגיוס דוניס בתפקיד המאמן הראשי אחרי שהיווני פוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully