וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.1: מודריץ' סיכם על חוזה חדש בריאל מדריד, אופטימיות לגבי ראמוס

יום פעיל במדריד: אחרי שאודגור עבר לארסנל, הקשר הוותיק הגיע להבנות והושגה פריצת דרך במו"מ עם הקפטן. לברקוזן עם רכש הולנדי

תקציר: סאות'המפטון - ארסנל 3:1/ספורט 1

העברות

* באייר לברקוזן הודיעה על רכישתו של מגן סלטיק ג'רמי פרימפונג, שחתם בקבוצה לארבע שנים וחצי. לפי הדיווחים, הקבוצה הגרמנית תשלם 13.5 מיליון יורו (כולל בונוסים) תמורתו. הוא ההולנדי השני שמצטרף ללברקוזן בחלון ההעברות הנוכחי.

* הקשר היפני שינג'י קגאווה, שלא שיחק מאז תחילת 2020, חתם בפאוק סלוניקי היוונית.

* החלוץ היווני קוסטאס מיטרוגלו הצטרף לאריס סלוניקי בהעברה חופשית.

* ארסנל הודיעה רשמית על צירופו של הקשר בן ה-22, מרטין אודגור, שמגיע בהשאלה מריאל מדריד. הנורבגי שיחק בעונה שעברה כמושאל בסוסיאדד ואת העונה הנוכחית פתח אצל הבלאנקוס (שבע הופעות בליגה, שלוש מתוכן בהרכב).

* אלכסנדר קוקורין השלים את המעבר מספרטק מוסקבה לפיורנטינה תמות 4.5 מיליון יורו. החלוץ הרוסי מנסה להחזיר את הקריירה למסלול אחרי הפרשה שבגינה נשלח למאסר. הוא כבש העונה 2 שערים ב-8 משחקים בליגה הרוסית.

שמועות

* לוקה מודריץ' על סף חתימה על חוזהו החדש בריאל מדריד, לפי פבריציו רומאנו. הקשר בן ה-35 שהוזכר כמועמד לעזוב, צפוי לחתום לשנתיים נוספות. כמו כן, ב"אס" טוענים שהושגה פריצת דרך במגעים עם סרחיו ראמוס. ריאל נענתה לדרישה של הקפטן לקבל חוזה לשנתיים ולא לשנה אחת, אבל עדיין נותרו פערים בנוגע לקיצוץ שהמועדון מבקש, בגובה כ-10 אחוז מהמשכורת הנוכחית. בכל מקרה, "יש אופטימיות גוברת" בנוגע לסיכוייו להאריך חוזה.

* בסקיי מדווחים כי מתאו מוסאקיו עבר בדיקות רפואיות בלאציו וצפוי בקרוב להשלים את המעבר ממילאן לביאנקוצ'לסטי.

* ווסטהאם מעוניינת למכור את שחקן הכנף סעיד בנרחמה לברנטפורד, זאת כדי לאפשר את השאלתו של ג'סי לינגארד ממנצ'סטר יונייטד. תג המחיר של האלג'יראי, שכרגע מצוי בתקופת השאלה אצל אותה ברנטפורד עומד על 20 מיליון יורו.

* רינייר צפוי להישאר בבורוסיה דורטמונד למרות שהוא לא ממש מקבל שם קרדיט. הקשר הברזילאי מושאל לקבוצה הגרמנית עד תום העונה הבאה, אבל לאחרונה היו שמועות שריאל ויאדוליד רוצה לשאול אותו.

* בסקיי איטליה מדווחים כי פריז סן ז'רמן נמצאת במגעים מתקדמים עם טוטנהאם על מנת להשלים את השאלתו של דלה עלי עד תום העונה. על פי הדיווח התרנגולים לא ישחררו את הקשר עד שימצאו תחליף שיגיע במקומו. מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו הכחיש את הדיווח ואמר: "כבר אמרתי הרבה פעמים בעבר - אני לא מצפה שאף שחקן יעזוב אותנו בחלון הזה, ולא מצפה שאף שחקן יצטרף. הסגל יישאר כמו שהוא".

* בורוסיה דורטמונד מתחילה לתכנן את החיים אחרי ג'יידון סאנצ'ו ולפי הדיווחים בגרמניה סימנה את סופיאן דיופ ממונאקו.

דלה עלי שחקן טוטנהאם. רויטרס
יעבור בכל זאת לפריז סן ז'רמן? מוריניו בטוח שלא. עלי/רויטרס

* אוסקר, שמשחק מאז 2017 בשנגחאי SIPG, אמר שהוא מעוניין לסיים את הקריירה שלו בצ'לסי, שם שיחק עד שעזב לסין.

* אברטון ופארמה מעוניינות בחלוץ באיירן מינכן ג'ושוע זירקזה בן ה-19. הבווארים רוצים להשאיל אותו לקבוצה אחרת כדי שיצבור דקות משחק.

* באייר לברקוזן בדרך להחתים הולנדי נוסף, הפעם מדובר במגן סלטיק ג'רמי פרימפונג בן ה-20. האדומים-שחורים הציעו עליו 11 מיליון יורו ולפי ניל לנון הוא כבר נמצא בגרמניה כדי להשלים את ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully