וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו: "השיקולים של גיא לוזון תמיד מקצועיים טהורים"

חלוץ מכבי פתח תקוה נשאל האם לסוגיית החוזה שלו יש קשר לספסול שלו, המאמן אחרי הניצחון: "אנחנו ווינרים, ווי-נ-רים"

תקציר ה-1:2 של מכבי פתח תקוה על הפועל חיפה/ספורט1

מכבי פתח תקוה ניצחה הערב (שלישי) 1:2 את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. הקבוצה של גיא לוזון שוב נהנתה משערים מאוחרים אחרי שוויליאם אגאדה העלה את האדומים ליתרון (23). תאי בריבו המחליף (84) וליאל עבדה (91) כבשו וסידרו למלאבסים שלוש נקודות.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ., מאור אלקסלסי
""אני מאמן למעלה מ-20 שנה, מעולם אני לא עשיתי חישובים של חוזה או לא חוזה. אני לא גזבר האגודה". לוזון (צילום: מאור אלקסלסי)/מאור אלקסלסי, .

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר אחרי המשחק: "אנחנו קבוצה של ווינרים, ווי-נ-רים. שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה, עשינו התאמות נכונות במחצית, עשינו חילופים. דיברנו על זה שאם נשווה, ננצח. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק, גם כשקשה. זו פעם שנייה ברציפות שאנחנו חוזרים מפיגור לניצחון מול קבוצה כישרונית מאוד. גם ב-1:1 לא הסתפקנו בנקודה, דיברנו על זה שאנחנו צריכים לנצח".

על עבדה ובריבו אמר לוזון: "אני מאמן למעלה מ-20 שנה, מעולם אני לא עשיתי חישובים של חוזה או לא חוזה. אני לא גזבר האגודה והדברים האלה לא מעניינים אותי. תוציאו את זה מהראש שלכם. תאי עם האנרגיות והקצבים שלו יעיל מאוד ועוזר לנו לשנות את המשחקים במחצית השנייה. זה לא מקרי והכול בסדר. אנחנו קבוצה והקבוצה עוזרת לליאל ונכון שהוא זורק לסל, אבל יש מי שמוסר לו. ליאל הוא ווינר וחי מהרגעים האלה וההזדמנויות האלה. אבל הקרדיט הוא לא לליאל ולא לתאי, אלא לכולם. כל מי שפתח וכל מי שנכנס כמחליף. שחקני הספסל משפיעים אצלנו מאוד".

תאי בריבו, ששוב נכנס כמחליף וכבש, אמר: "בלי קשר לאיך שגיא מאמן, הוא אף פעם לא מסתכל על חוזים, שמות, כמה קנו אותך או משהו כזה, ההחלטות שלו תמיד מקצועיות טהורות. אני שמח שגיא נותן לי לשחק ואני בוחר להסתכל על זה ככה. אני מקווה להמשיך ככה, אני לא חושב קדימה, אני מתרכז רק בכאן ועכשיו. כרגע אני במכבי פתח תקוה וטוב לי, אני מקווה להמשיך להביא תוצאות".

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
"בהפועל חיפה אני מרגיש בבית". תורג'מן (צילום: מאור אלקסלסי)/מאור אלקסלסי, .

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר: "ידענו שאנחנו צריכים לכבוש את השני, אבל במחצית השנייה הייתה ירידה גדולה לעומת הראשונה. המשחק שלנו היה תקוע. ניסינו לעשות הכול כדי לרענן גם עם החילופים. ידענו מה הנשק של מכבי פתח תקוה והיה לנו ברור איך הם יכבשו אם הם יכבשו. הצלחנו למנוע מהם את המצבים עד הדקות האחרונות. מכבי פתח תקוה עושה את הנקודות שלה ממעט מאוד, אנחנו מקצת יותר עשינו פחות".

אלון תורג'מן, שרשם בכורה מחודשת בהפועל חיפה, היה לא רע וגם בעט לקורה, אמר: "לא כך רציתי להתחיל וחבל כי זה חוזר ריכוז ואיבוד נקודות טיפשי מצידנו, אבל זה המשחק. הרבה פעמים הייתי בצד השני ועכשיו אני בצד הזה. אין מה לעשות. יואב וההנהלה והאוהדים, כולם נתנו לי את התחושה שאני צריך לחזור להפועל חיפה. עשיתי את החושבים עם המשפחה והקרובים שלי והגעתי למסקנה שזה המקום שאני רוצה לחזור אליו כי פה אני מרגיש הכי טוב והכי בבית. אני שלם עם ההחלטה הזו ונעשה דברים יפים בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully