וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "זו לא בית"ר שאנחנו רוצים לראות". איינבינדר: "עברתי תקופה לא נעימה"

26.1.2021 / 22:10

מאמן בית"ר לא חיפש תירוצים אחרי ההפסד: "אי אפשר לשחק כדורגל באפאטיות כזו". קשר הפועל תל אביב התרגש אחרי הניצחון מול האקסית: "זה קשה כי אני שחקן של בית"ר ופתאום לובש אדום"

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

אכזבה גדולה נרשמה הערב (שלישי) בקרב שחקני ואנשי בית"ר ירושלים לאחר שהקבוצה הפסידה בביתה 1:0 להפועל תל אביב בטדי. הקבוצה של סולובודן דראפיץ' קיוותה לחבר שלושה ניצחונות רצופים לראשונה מאז דצמבר 2019, אך עלתה בסגל חסר מאוד שכלל 19 שחקנים בלבד ונכנעה לשער ניצחון של עומרי אלטמן בדקה ה-34, ולא הצליחו להכניע את שוער האדומים ארנסטוס שטקוס שרשם מספר הצלות יוצאות מהכלל והשאיר את הנקודות אצל האורחת.

בהפועל תל אביב לעומת זאת, נשמו לרווחה לאחר שהקבוצה השיגה ניצחון ראשון בשנת 2021, ולאחר ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון. האדומים אמנם נותרו במקום האחרון בטבלה, אך השתוו במספר הנקודות להפועל חדרה, והם רחוקים נקודה אחת בלבד מבני סכנין שמעל הקו האדום.

שי ברדה מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
הפסד כואב. מאמן בית"ר שי ברדה/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר: "אני חושב שזה ניצחון חשוב מאוד, קריטי, כל מילה שנבחר נכונה. ברור שכשאנחנו משחקים רגוע אז אנחנו נראים יותר טוב, והגענו למצבים. איינדינדר היה גמור, בן ביטון היה גמור. הם נתנו את הנשמה ובגלל זה הם נשארו עד הסוף. מטבע הדברים הקבוצה שהייתה נואשת לניצחון הלכה בדקות הסיום אחורה. ב-65-70 דקות הראשונות זו הייתה הפועל תל אביב שאני רוצה לראות. לאחר מכן העייפות נתנה את אותותיה. חלק מהשחקנים לא שיחקו כמה חודשים, ואני נפעם מהיכולת האנושית שלהם. נעשה עוד צעד ועוד צעד, בלי להשתגע ובלי להרים את האף. יש לנו דרך ארוכה ונעשה אותה בעזרת השם".

דן איינבינדר דיבר על המפגש עם האקסית: "את החודשיים עברתי ללא מסגרת, חודשיים לא פשוטים. אני חושב שזה זמן טוב להודות לשני המאמנים שעבדו איתי במשך חודשיים בצורה הכי טובה שיש ובצורה הכי מקצוענית שיש ואני רוצה להגיד להם הרבה תודה". על הניצחון: "ניצחון מאוד חשוב. לפרקים שיחקנו בצורה טובה מאוד".

על הסיפור עם בית"ר ירושלים: "אין ספק שלשחק מול בית"ר מבחינתי זה מוזר ומרגש. המועדון הזה תרם לי ועיצב אותי ויש לי רק דברים טובים להגיד על המועדון. מי שנמצא מסביב לכדורגל חייב להבין שבשביל השחקנים הכדורגל הוא כל העולם. תמיד ניסיתי להיות אדם יותר לפני שאני שחקן טוב יותר, וכל המשפחה וגם החברים שלי עברו איתי תקופה לא קלה. זה קשה כי אני שחקן בית של בית"ר בית וקשור למועודון והנה אני לובש עכשיו אדום. אני מודה לבעלים ולמאמן של הפועל תל אביב על ההזדמנות שניתנה לי. אני מסתכל אך ורק קדימה, אמנם אני מנסה לשמור קצת על איפוק אבל אני חוזר - כדורגל בשביל השחקנים הוא כל החיים, 24 שעות ביממה - כל השנה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
ניצחון קטן ומתוק. קלינגר/דני מרון

שי ברדה המאמן המפסיד לא חיפש תירוצים: "אני חושב שאתה לא יכול לשחק כדורגל מהדקה הראשונה באפאטיות כזו. זו לא בית"ר שאנחנו רוצים לראות. במחצית השנייה הייתה שליטה מוחלטת אבל זה ממש לא הספיק. בכדורגל אתה צריך לדעת לכבד את המקצוע ובמחצית הראשונה הכדורגל לא היה טוב נקודה".

"לא שיחקנו חכם, הפסדנו את הבסיס שלנו. קבוצת כדורגל לא יכולה לשחק טוב בלי לזכות בכדורים הראשונים. היינו מאוד לא יצירתיים בחצי הראשון".

על המשחק הבא מול מכבי פתח תקוה: "קודם כל אני מקווה שכולם יהיו בריאים. זה משחק אחר. אתה קם ונופל על הגישה שלך, מכבי פתח תקוה קבוצה טובה ואני מכבד אותה, אבל בסופו של דבר זה תלוי בגישה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully