וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - מכבי נתניה: אלמוג כהן צפוי לפתוח כבלם, אז'ובל בחוד

עודכן לאחרונה: 26.1.2021 / 19:57

נתניה ממשיכה לחפש פיתרונות ליכולת החלשה לאחרונה. הקשר יוסט להגנה לצד ואן דר קאפ, גם אביב אברהם יחזור ל-11 (רביעי, 22:00, ספורט4)

מחזור 17הסתיים27/01/2021
הפועל כפר-סבא
    1:0
    • (45) פרייטר
    מכבי נתניה
    תקציר: בני יהודה - הפועל כפר סבא 3:1/ספורט 1

    הפועל כפר סבא

    אלישע לוי לא צפוי לערוך שינויים ב-11. המאמן היה מרוצה מיכולת השחקנים נגד בני יהודה ואף החמיא להם כל כך באסיפה, אך הוסיף: "לא עשינו עדיין כלום, אם לא נמשיך באותה נחישות לא נביא את הנקודות". בנוסף לקשר האנגלי ג'יימי הופקאט שקרוב לסיכום, המאמן רוצה להתחזק בעוד שני ישראלים עד לתום החלון.

    לוי הוסיף ואמר לקראת המשחק: "נשחק מחר מול קבוצה טובה, מהירה והתקפית. אנחנו בגישה שאנו יכולים לנצח בכל מקום, ונעשה הכל כדי לנצח גם במפגש הזה. הבסיס הטוב שלנו מביא נקודות ויעשה את המקסימום גם בהמשך. בטווח הארוך נרצה להביא רק שחקנים שישדרגו אותנו, בתפקידים הנכונים שירעננו את הסגל ויחזקו את האיזון".

    רז כהן אמר: "אנחנו מגיעים מאוד דרוכים, יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. מכירים את מצבנו בטבלה לשני כיווניה, למעלה ולמטה, ונעשה את הכל כדי לרשום ניצחון ולשפר עמדות".

    מאמן הפועל כפר סבא אלישע לוי. דני מרון
    המומנטום יימשך? אלישע לוי/דני מרון

    מכבי נתניה

    אלמוג כהן צפוי לפתוח מחר כבלם מול הפועל כפר סבא. המאמן ריימונד אטפלד ממשיך לחפש פתרונות לקו האחורי ויציב קרוב לוודאי את הקפטן שלו כבלם במשחק מחר במטרה לנסות ולייצר מרכז הגנה טוב יותר. עידו וייר יחליף בעמדת המגן הימני את כארם ג'אבר. ההולנדי, שממש לא אהב את הצורה בה שיחקו שחקניו בהפסד למכבי תל אביב בשבת האחרונה, יעשה עוד כמה שינויים בהרכב. אביב אברהם יחזור לפתוח באחד עשר וגם בן אז'ובל צפוי לעלות בהרכב שיהיה יותר התקפי מזה שהיה מול מכבי תל אביב.

    אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    יפתח כבלם. אלמוג כהן/ברני ארדוב

    טריוויה

    * ב-25 השנים האחרונות אירחה הפועל כפר סבא את מכבי נתניה 12 פעמים בכל המסגרות, והשיגה רק שני ניצחונות (שניהם בליגת העל): 0:1 בינואר 2016 ו-1:2 בפברואר 2003.

    * 10 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות סיפקו שערים. ה-0:0 האחרון היה בלויטה באפריל 2007.

    * הפועל כפר סבא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים, לראשונה העונה. שלושה ברצף בליגת העל היו לה בפעם האחרונה במאי 2017, במחזורי הסיום של עונת הירידה.

    * הפועל כפר סבא היא מלכת המהפכים של הליגה: היא יצאה שלוש פעמים מפיגור לניצחון וסך הכול צברה 11 נקודות אחרי שספגה ראשונה - יותר מכל קבוצה אחרת. מכבי נתניה, לשם השוואה, השיגה רק נקודה אחת.

    * מכבי נתניה הפסידה בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים וניצחה רק פעם אחת העונה בחוץ.

    עוד בוואלה!

    ליגת העל: מעקב אחר חלון ההעברות של חורף 2021 - השינויים בסגלים

    לכתבה המלאה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully