וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: סל ניצחון מטורף לז'לגיריס, פאו ועודד קטש הפסידו לריאל

גריגוניס קלע על הבאזר וקבע 78:79 דרמטי לליטאים על ולנסיה. ללא מייק ג'יימס המושעה, השיגו הרוסים 68:71 בגרמניה. קבוצתו של הישראלי הפסידה 76:66 לבלאנקוס. וילרבאן גברה על באסקוניה

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

המחזור ה-22 ביורוליג נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד ספגו עודד קטש ופנאתינייקוס הפסד 76:66 אצל ריאל מדריד. ז'לגיריס קובנה איבדה יתרון של שבע נקודות תוך 40 שניות (!) מול ולנסיה, אך סל ניצחון ענק של מריוס גריגוניס העניקה לליטאים ניצחון דרמטי. צסק"א מוסקבה שמה בצד את התקרית עם מייק ג'יימס ולמרות היעדרותו של הכוכב חזרה מגרמניה עם ניצחון 68:71 על אלבה ברלין. וילרבאן הפתיעה את באסקוניה וגברה עליה 77:83.

מריוס גריגוניס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. האתר של ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
סל ניצחון לא מהעולם הזה. גריגוניס/אתר רשמי, האתר של ז'לגיריס קובנה

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 66:76

לאחר ניצחון הבכורה שלו ביורוליג קיווה עודד קטש להפתיע גם את הבלאנקוס במשחק חוץ קשה, ולנצל את התקופה לא טובה בה היו שרויים שחקני המארחת. עם זאת לריאל מדריד היו תכניות אחרות ומהרגע הראשון הפעילה הקבוצה של פאבלו לאסו לחץ מאסיבי על היוונים בדרך ליתרון דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון. היתרון הגיע בשלב מסויים כבר ל-22 הפרש, אך פאו צימקה אט אט את התוצאה. ההפרש ירד כבר לחד ספרתי, אך ניצחונה של ריאל לא באמת עמד בספק. גבריאל דק היה מעל כולם וסיים עם 20, קרלוס אלוסן הוסיף 13.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. פנאתינייקוס, אתר רשמי
פאו חזרה עם הפסד מבירת ספרד. קטש עם שחקניו/אתר רשמי, פנאתינייקוס

אלבה ברלין - צסק"א מוסקבה 71:68

על רקע השעייתו של מייק ג'יימס, יצאה צסק"א למשחק חוץ לא פשוט מול אלבה שהפתיעה את הרוסים בסיבוב הראשון עם ניצחון חוץ במוסקבה. למרות שחסרו את כוכבם הגדול השחקנים של דימיטריוס איטודיס פתחו טוב וסיימו את הרבע הראשון ביתרון. המארחת העיקשת ממש לא הורידה את הראש, הפכה והוליכה עד הרבע הרביעי. ברבע המכריע הרימה צסק"א הילוך ונטלה את ההובלה. הכל התנקז לכדור אחרון שהיה בידי אלבה: במצב של פיגור 3 זרק מרקוס אריקסון שלשה שלא נכנסה, וצסק"א עם ניצחון חוץ 68:71. טורניקה שנגליה הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות.

שחקן צסק"א מוסקבה טורניקה שנגליה. האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
צסק"א גמלה לאלבה על הניצחון בסיבוב הראשון. שנגליה/אתר רשמי, האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה

ולנסיה - ז'לגיריס קובנה 79:78

וואו. באמת שאין מילה אחרת שיכולה לתאר יותר טוב את סיום המשחק המטורף שקיבלנו בספרד. המארחת שלא הפסידה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה ביורוליג וקיבלה בחזרה את בויאן דובלייביץ' פיגרה במשך מרבית שלבי המשחק מול הליטאים, שצעדו כבר ביתרון דו ספרתי. ולנסיה הגיעה לדקה האחרונה כשהיא פיגור 77:70, ורצה 0:8 ב-40 שניות (!) כדי לעלות ל-77:78. שלוש שניות לסיום, קיבלה ז'לגיריס התקפה אחרונה, והלכה למריוס גריגוניס. הליטאי חדר לצבע, עבר בין שני שחקנים ותוך כדי סיבוב קלע סל ניצחון מעולם אחר, והאורחת עם ניצחון שני ברציפות ו-13 בסך הכול העונה. וואו.

משחק נוסף:

וילרבאן - באסקוניה 77:83

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully