וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שדחה אותה בעבר, קווין הרווי מועמד למכבי תל אביב לעונה הבאה

26.1.2021 / 8:41

הפורוורד (24, 2.03) היה קרוב לחתום בשורות הצהובים אלא שברגע האחרון בחר בקובאן והקבוצה צירפה את דראגן בנדר. הצהובים לא מתכוננים רק לווסלי ודה קולו לקראת פנרבחצ'ה (20:00, ספורט 5), דורסי על הימים המתוחים: "כולנו התפללנו, חשוב להיות זהירים"

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
בספק גם ליום חמישי. עומרי כספי/דני מרון

מכבי תל אביב תעלה הערב (שלישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 5) להיכל הספורט של אולקר כשתפגוש את פנרבחצ'ה הטורקית במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג. הצהובים, שהפסידו לטורקים במשחק הראשון 75:65, רחוקים משחק אחד בלבד מיריבתם, וינסו להשיג בפעם הראשונה העונה ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג.

האלופה הישראלית המריאה אתמול בשעות הצהריים לאיסטנבול ללא עומרי כספי שיחמיץ את המשחק השני ברציפות בשל וירוס בבטן, כשבשלב הזה הוא בספק גדול גם למשחק נגד אנאדולו אפס ביום חמישי. בקבוצה יערכו הבוקר את האימון המסכם באולם בו ניצחו בעונה שעברה, כשלפני האימון ייערך תדריך וידאו נוסף.

אלייז'ה בריאנט מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה. דני מרון
"המפגשים ראש בראש הם מאוד חשובים". מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה/דני מרון

אנשי הקבוצה סיפרו אתמול כי למרות העובדה הברורה כי פנרבחצ'ה מתבססת על נאנדו דה קולו ויאן וסלי, הם יצטרכו לעשות עבודה משמעותית גם על השחקנים המשלימים בראשות הקלעים ג'רל אדי ועלי מוחמד שהיו הגורם המשמעותי בניצחון של הטורקים ביד אליהו.

"וסלי הוא שחקן טוב מאוד הגנתית וגם קשה מאוד לשמור אותו בפיק אנד רול", אמרו בקבוצה. "יש לנו משימה קשה מול שחקנים טובים כמוהו, צריכים להיות פיזיים ולהיות מוכנים להילחם, לא לעשות עליו עבירות, אבל לנסות לעצור אותו כמה שיותר בעמדת הפנים", אמר טיילר דורסי לקראת המשחק והתייחס ליכולת שלו, "הכל תלוי בתחושה שלי במהלך המשחק, מה שהקבוצה השנייה תיתן לי אני אקח, צריך לקחת את זה משחק אחרי משחק, כל משחק הוא שונה ואני אגיע לשחק לפי הקצב של המשחק עצמו".

כריס ג'ונס אמר לקראת ההתמודדות כי: "המפגשים ראש בראש הם מאוד חשובים, במיוחד לקראת סיום העונה והרצון להיכנס לפליאוף. ההפרשים והדברים הללו משמעותיים. זו ליגה נהדרת, וקבוצות עושות מאמץ, אחרי המשחק הראשון נגדם נצטרך לעשות את הטוב ביותר כדי לנצח. נצטרך לשחק באינטנסיביות גבוהה יותר ולשים לב לפרטים, נצטרך לעצור אותם בעבודה קבוצתית טובה יותר. אנחנו קבוצה שונה מהמשחק הקודם נגדם, משחקים יותר באינטנסיביות ואגרסיביות בהגנה, אם נמשיך ככה תהיה לנו הזדמנות טובה לנצח את המשחק".

מלבד כספי יצאה הקבוצה למשחק בסגל מלא וזאת לאחר שכל שחקני ואנשי הקבוצה יצאו שליליים בשתי בדיקות קורונה שנערכו לאחר המשחק נגד ריאל מדריד. כזכור, שחקן ריאל ניקו לפרביטולה גילה רק לאחר המשחק כי הוא חיובי לנגיף, במה שדחה את המשחק נגד גלבוע/גליל. "היו כמה דאגות אם נדבקנו או מישהו אחר בקבוצה נדבק בדיוק בכניסה לשבוע כפול של משחקים ביורוליג", סיפר דורסי. "דחו לנו את המשחק 30 דקות לפני פתיחתו, וכל זה היה קשה, אבל התפללנו, ולדעתי זה קשור למערכת החיסונית שלנו. מה שחשוב זה שאנחנו שליליים וכולנו בריאים ויכולים לשחק בשבוע הגדול הזה בשבילנו. הקורונה היא לא בדיחה, אנחנו לוקחים את זה ברצינות, צריכים להישאר בריאים בתקופה הזאת. זה מה שחשוב, להישאר בבית ולהיות זהירים".

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "פנרבחצ'ה יכולה לגמור את המשחק בשתי דקות של חוסר ריכוז שלנו"

לכתבה המלאה
קווין הרווי. EuroCup, אתר רשמי
יגיע בסופו של דבר? קווין הרווי/אתר רשמי, EuroCup

צירופו של טי ג'יי קליין השבוע יהיה ככל הנראה מהלך החיזוק האחרון של הצהובים לעונה הקרובה, אלא אם יקרה משהו קיצוני בסגל. קליין, שהיה על הכוונת של הצהובים עוד בקיץ האחרון, אמור להישאר בקבוצה גם לעונה הבאה, אלא אם החיבור בינו לבין המערכת לא יהיה מוצלח, אך בתוכניות הכלליות לקראת העונה הבאה שמו כבר רשום.

במקביל אנשי הקבוצה עוקבים אחר מספר רב של שחקנים המועמדים להצטרף בעונה הבאה. אחד השחקנים הבולטים ברשימה הוא קווין הרווי, שחקנה של לוקומוטיב קובאן. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך חודש ספטמבר האחרון ניהלה הקבוצה מגעים מתקדמים להחתמתו של הרווי, אך לבסוף בחר השחקן לחתום בשורות הקבוצה הרוסית. שבוע בדיוק לאחר שחתם בקובאן, דראגן בנדר נחת ביד אליהו.

הרווי (24, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס ארלינגטון, שבמהלך תקופתו במכללה סבל מפציעת ברך שהשביתה אותו כמעט לעונה מלאה. הוא השחקן השני בתולדות המכללה שהוזכר באול אמריקן, כשהראשון היה אקס הצהובים מרקיז היינס. הרווי נבחר במקום ה-57 בדראפט 2018 על ידי אוקלהומה סיטי, והעביר את העונה הראשונה שלו בליגת הפיתוח בלבד. בעונה השנייה חתם על חוזה דו צדדי עם הת'אנדר ושיחק תשעה משחקים בקבוצה כשהוא רושם 1.9 נקודות ו-1.3 ריבאונדים למשחק.

הקיץ כאמור העדיף את לוקומוטיב קובאן בה הוא ממלא תפקיד משמעותי. ב-10 משחקים בקבוצה ביורוקאפ רושם הפורוורד 13.5 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק, כולל 38.6 אחוזים מחוץ לקשת, כשהוא נחשב לשומר מצוין עם 2.2 חטיפות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully