וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "פנרבחצ'ה יכולה לגמור את המשחק בשתי דקות של חוסר ריכוז שלנו"

25.1.2021 / 12:28

מאמן מכבי תל אביב הזהיר מפני היריבה המפחידה (שלישי, 20:00, ספורט 5), החמיא לרכש הטרי והודה בחשש מפני הקורונה: "כמובן שיש סיכון, זה לא קל לחשוב שזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
משוכה גבוהה. ספרופולוס/דני מרון

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (שלישי, 20:00, ספורט 5) כשהצהובים יתארחו אצל פנרבחצ'ה. מכבי מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ובמאזן 11:10, בעוד לטורקים יש מאזן 10:11. הצהובים יערכו בשעות הצהריים את האימון המסכם ביד אליהו לפני היציאה במטוס פרטי לטורקיה, וישובו מיד לאחר המשחק כשכבר ביום חמישי הם יארחו את אנאדולו אפס.

כל תוצאות בדיקות הקורונה השניות שעשו במועדון לשחקנים, חזרו שליליות. גם בדיקה הראשונה שנערכה במוצאי שבת בעקבות הידבקותו של ניקו לפריביטולה מריאל מדריד, לא נמצאו שחקנים חיוביים. בכל מקרה עומרי כספי לא יטוס עם הקבוצה וימשיך להיעדר בגלל הווירוס בבטנו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר ספרופולוס: "יש להם שחקנים טובים ומאוד מנוסים, חשוב לנו לשמור על ריכוז כי ב-2-3 דקות של חוסר ריכוז שלנו הם יכולים לגמור את המשחק". על החתמת טי ג'יי קליין אמר המאמן: "יש לו פוטנציאל נהדר, בהתחלה הוא ישחק בעיקר בליגת העל, אבל כשהוא יבין את השיטה והפילוסופיה כאן הוא יתרום לנו גם ביורוליג".

על השפעת הקורונה על קבוצתו אמר המאמן: "זו פעם ראשונה בקריירה שלי שאני מתמודד עם מצב כזה, לגלות שמשחק שלך מתבטל רגע לפני הפתיחה. אבל אנחנו באמצע מגיפה, והכול שונה. זו סיטואציה יוצאת דופן בכל תחום בחיים. כמובן שיש כאן גם סיכון. כששמענו שלפרוביטולה מריאל חיובי לקורונה ישר התחלנו לחשוב מי התקרב אליו ומי בא איתו במגע. זה לא קל, לחשוב שזה היה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, אבל על המגרש צריך להתרכז רק בהיבט הספורטיבי".

אנטה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב יאן וסלי פנרבחצ'ה. דני מרון
מכבי תל אביב כבר חוותה את נחת זרועו. וסלי במאבק עם ז'יזיץ'/דני מרון

פנרבחצ'ה התחילה את העונה לא טוב, אבל מגיעה למשחק מחר אחרי שישה ניצחונות רצופים, כולל על צסק"א מוסקבה בחוץ. את הקבוצה מובילים ננדו דה קולו (12.8 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים למשחק) ויאן וסלי (12.5 נקודות ו-5.3 ריבאונדים). שחקנים בולטים נוספים הם לורנזו בראון, עם 10.5 נקודות למשחק, דיישון פייר שעולה מהספסל ותורם 8 נקודות למשחק והקלע ג'רל אדי שעומד על 7.3 נקודות למשחק עם 46.8 אחוזים מחוץ לקשת.

העונה גברה פנרבחצ'ה על מכבי תל אביב ביד אליהו 65:75 כשעלי מוחמד קולע 17 נקודות עם 5 מ-6 מחוץ לקשת. זה יהיה המפגש ה-23 בין המועדונים ביורוליג, כשהאלופה הישראלית מוליכה 8:14 במאזן, כולל 5:6 במשחקים בטורקיה. מאז שנת 2015 עומד המאזן על 5:7 לטובת פנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully