וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה גברה על זניט, ניצחון חמישי רצוף למילאנו

עודכן לאחרונה: 27.1.2021 / 3:40

ברנדון דייויס (18) הוליך את הקטאלנים לניצחון חמישי ברציפות. קווין פאנתר (27) הוליך את האיטלקים ל-79:90 על אולימפיאקוס

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Pedro Salado, GettyImages
ברצלונה עם ניצחון חמישי ברציפות. מירוטיץ'/GettyImages, Pedro Salado

המחזור ה-22 ביורוליג נפתח הערב (שלישי). אנאדולו אפס השיגה 72:86 קליל על הכוכב האדום בלגרד. באיירן מינכן השיגה 93:95 קשה על חימקי מוסקבה ומילאנו המשיכה לנצח, הפעם 79:90 מול אולימפיאקוס. ברצלונה הוליכה כבר ב-19 הפרש מול זניט, אך למרות קאמבק מאוחר של הרוסים, המוליכה רשמה ניצחון חמישי ברציפות.

שחקן זניט סנט פטרסבורג מתיאוש פוניטקה. דני מרון
פוניטקה וזניט יוצאים לברצלונה/דני מרון

ברצלונה - זניט סנט פטרסבורג 81:85

המוליכה הטרייה אירחה הערב בפלאו בלאוגרנה את האקס צ'אבי פסקוואל ואת זניט החזקה, והראתה את היכולת שהביאה אותה לראשות הטבלה. מירוטיץ' והיגינס רשמו הופעות סולידיות וסיימו עם 14 נקודות כ"א. עם זאת, הכח האמיתי של בארסה במשחק הזה הגיע מהספסל, כשברנדון דייויס (18) וקייל קוריץ' (16) המצוינים נתנו את הטון ולא איפשרו לרוסים להתקרב. ברבע הרביעי התעוררה זניט והצליחה לצמק את ההפרש, שעמד בשיא על 19 - לחד ספרתי. זניט אמנם לא הצליחה למנוע הפסד, אך הצליחה להפסיד בהפרש של ארבע נקודות בלבד - אותו הפרש בו ניצחו את הקטלאנים בסיבוב הראשון, וזה עשוי להיות משמעותי במקרה של שוויון במאזן הניצחונות של השתיים בתום העונה.

סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. AP
ניצחון חמישי רצוף. רודריגס/AP

מילאנו - אולימפיאקוס 79:90

אחרי עונות רבות של כישלונות נראה שהקבוצה האיטלקית בדרך לעונה טובה מאוד וגם לפלייאוף. הקבוצה של מסינה השיגה הערב ניצחון חמישי ברציפות ובניגוד למשחק הקודם מול באיירן שבו היא עצרה את הגרמנים על 51 נקודות, הפעם היא ניצחה דרך ההתקפה. אולימפיאקוס הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי לשוויון 58 עם רבע שלישי של 21:28, אבל ברבע הרביעי האיטלקים פתחו מבערים וקווין פאנתר הוליך אותם לניצחון קליל בסופו של דבר. קווין פאנתר להט עם 27 נקודות באחוזים מצוינים (4 מ-4 משתיים, 4 מ-8 מחוץ לקשת). מלקולם דילייני הוסיף 16 ודאטומה המשיך את התקופה הטובה שלו עם 12. מנגד קוסטס סלוקאס קלע 17 עם 5 שלשות, אבל 0 מ-5 מטווח שתי נקודות. סשה וזנקוב הוביל עם 18, אבל ספאנוליס נתקע על 0 נקודות בארבע דקות.

שיין לארקין, אנדולו אפס. GettyImages
המצטיין של אנאדולו. לארקין/GettyImages

אנאדולו אפס - הכוכב האדום בלגרד 72:86

הטורקים שבו למסלול הניצחונות לאחר ההפסד המרגיז לזניט במחזור שעבר, והם סופרים כבר חמישה ניצחונות בשבעת משחקיהם האחרונים. לאחר רבע ראשון נטול נקודות או כל פעולה משמעותית, התעורר שיין לארקין, שקלע 15 נקודות ברבע השני, ו-23 במשחק כולו. האורחת הציגה יכולת לא טובה, ואיבדה את ג'ורדן לויד בפציעה מדאיגה. בהעדרו של לויד, דיאן דבידובאץ ואוגניין דובריץ' הוליכו את קלעי הכוכב עם 12 כ"א, אך זה לא הספיק לסרבים שסופרים כבר שלושה הפסדים רצופים ביורוליג.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה עם סטפן יוביץ'. דני מרון
עוד הפסד כואב. שבד ויוביץ'/דני מרון

חימקי מוסקבה - באיירן מינכן 95:93

הקבוצה החלשה ביותר ביורוליג סופרת כבר 13 הפסדים ברציפות. הבווארים הצליחו להתאושש אחרי תקופה לא פשוטה, ניק וויילר-באב בלט לכל אורך הדרך וגם במאני טיים, בדרך ל-25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ג'יימס גיסט הוסיף 19 ו-8 ריבאונדים. מנגד, ערב אדיר של אלכסיי שבד (32 נקודות, 11 אסיסטים ו-15 מ-15 מהקו) לא הושיע את נועלת הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully