וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי: עירוני נס ציונה פותחת עונה ביורופקאפ נגד ספורטינג ליסבון

25.1.2021 / 16:37

הכתומים ישחקו נגד מוליכת הטבלה של פורטוגל (16:00, 5+) כשעדיין לא ברור האם יוכלו לחזור לישראל בתום שבוע המשחקים

עירוני נס ציונה תפתח מחר (שלישי, 16:00, שידור ישיר ב-5PLUS) את דרכה העונה בשלב הבתים של היורופקאפ כשתפגוש את ספורטינג ליסבון, מוליכת הליגה הפורטוגלית, במסגרת הבועה הנערכת בוולוצלארבק שבפולין. המשחק ייערך בעוד ראשי המועדון עמלים מול איגוד הכדורסל ומשרד הספורט למצוא פיתרון כדי להחזיר את הקבוצה בתום שבוע המשחקים לישראל.

כזכור לאחר פרוץ הקורונה הוחלט לערוך את משחקי היורופקאפ השנה בשיטת בועה, כשבמקום שני סיבובי משחקים בבית, ישוחק רק סיבוב אחד תוך שבוע, ובסיומו שתי הראשונות בכל בית, וארבע הקבוצות שיסיימו במקום השלישי עם המאזן הטוב ביותר מבין ששת הבתים, תעפלנה גם כן לשלב הבא.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. קובי אליהו
יוצאים לשחק נגד ספורטינג ליסבון. דן/קובי אליהו

נס ציונה, שמשתתפת במפעל זו השנה השלישית ברציפות, שואפת לעבור לפחות סיבוב אחד כמו בשנתיים הקודמות. לפני היציאה לסגר הצליחו הכתומים להפוך את פתיחת העונה החלשה שלהם בעזרת סדרה של חיזוקים מוצלחים ביניהם בריאן אנגולה הקולומביאני והאמריקאים ג'רום מיינסי ו-ווין סלדן. נמרוד לוי, שסובל מפציעה עוד מלפני הסגר, לא ישחק עם הקבוצה במהלך הבועה הנוכחית, והוא גם לא יהיה בסגל נבחרת ישראל לחלון במהלך חודש פברואר.

ספורטינג ליסבון היא מחזיקת הגביע בפורטוגל מהעונה שעברה ומוליכת הטבלה הנוכחית עם 15 ניצחונות מ-15 משחקים. הקבוצה, שזכתה בפעם האחרונה באליפות לפני כמעט 40 שנה, הפסיקה את פעילות מחלקת הכדורסל שלה בשנת 1995, וקמה מחדש ב-2019 כשהיא מקבלת מקום ישיר בליגה הראשונה. השחקנים המובילים של הקבוצה העונה הם שחקן הפנים האמריקאי ג'ון פילדס, ששיחק בעברו במכבי הוד השרון, והפורוורדים ג'יימס אליזור וטרבנטה וויליאמס, כשלאחרונה צירפה ספורטינג את הפורוורד מיכה דאונס, אחד הכשרונות הגדולים במכללות בארצות הברית לפני למעלה מעשור, שהקריירה שלו לא עמדה בציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully