וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן ברוממה, בהפועל חיפה טוענים: יו"ר הפועל חולון קרא לאלעד חסין "מאמן קטן"

24.1.2021 / 23:50

הרוחות סערו בסיום משחק הליגה: סטפנוס דדאס זעם על השופטים, יו"ר חיפה התעמת עם איש המשק של הסגולים, ואיתן לנציאנו הביע זלזול במאמן המנצח

מאמן הפועל חיפה בכדורסל אלעד חסין. קובי אליהו
ערב סוער. חסין/קובי אליהו

הפועל חולון נחתה הערב (ראשון) מחגיגות העלייה לטופ 16 בליגת האלופות, כשנכנעה ברוממה 96:85 להפועל חיפה. זה ההפסד הראשון שהיא ספגה בליגת העל זה כחודשיים, ובכך נקטע מבחינתה רצף של חמישה ניצחונות; עבור האדומים מהכרמל אין חדש - הם עלו למאזן 3:7 וביססו את מעמדם בצמרת הטבלה.

המשחק ברוממה הסתיים בסערה גדולה. בהפועל חיפה טוענים כי יו"ר חולון, איתן לנציאנו, קרא לעבר מאמן קבוצתם אלעד חסין "אתם קבוצה קטנה" ו"אתה מאמן קטן". בנוסף, המאמן המפסיד סטפנוס דדאס זעם על השופטים. יו"ר האדומים, יובל רוסמן, התעמת עם איש המשק של חולון.

חסין אימן את חולון בין 2013 ל-2015 ולפני כן שימש כעוזר המאמן בקבוצה. החולונים יארחו ביום רביעי את עירוני נהריה, ובתחילת השבוע הבא ייצאו למשחק חוץ בהרצליה. חיפה, שניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, תרד בשבוע הבא לאילת.

הפועל חיפה פירסמה הודעה רשמית ובה נכתב: "לאחר משחק כדורסל מצוין' בחר יו"ר חולון מר איתן לנציאנו לתקוף בצורה חסרת תקדים ומבישה עם אימרות שמקומן לא בענף שלנו ('מועדון קטן, מאמן קטן') את מאמן הקבוצה אלעד חסין ואת הפועל חיפה. כמועדון, אנו מוקיעים כל התנהגות כזאת אשר לא מכבדת אותנו, ולא נקבל את ההתנהלות הזאת. חרטנו על דגלנו את ערך הספורטיביות ואת כיבוד היריב תמיד, וצר לנו שמר לנציאנו בחר להתנהג בצורה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully