וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים משלימים עם המצב: עסקת בן ח'ליפה רחוקה מאוד

24.1.2021 / 7:29

משה חוגג עשוי לטוס לדובאי בעוד שבועיים ולעשות ניסיון אחרון להחיות את העסקה, אך הסיכויים לכך קלושים: "מה שקורה עם השייח' הזוי, כנראה שיש דברים שלא יודעים". הסיבות לאופטימיות: הקבוצה פורחת על כר הדשא, עלי מוחמד מרגיש טוב בתפקיד החדש

תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה/ספורט1

1. בבית"ר ירושלים כבר מפנימים שבקרוב מאוד עסקת חמד בן ח'ליפה שאמור היה לרכוש 50 אחוז מהמועדון, תהפוך להיסטוריה. משה חוגג עדיין מנסה להחזיר את השייח' לתמונה וייתכן שיטוס בעוד שבועיים לדובאי לניסיונות שכנוע אחרונים, אך נכון להיום בן ח'ליפה לקח צעד אחורה ולא מתכוון לספק מסמכים נוספים ולקדם את המהלך. חוגג שומר לעצמו את כל האופציות המשפטיות במידה שהעסקה לא תצא לפועל, מכיוון שמבחינתו הכול כבר נחתם והשייח' התחייב לספק את כל המסמכים הנדרשים על ידי הוועדה.

השינוי מבחינת השייח' הגיע כבר לפני שבועיים, כאשר המנכ"ל שלו, אנואר חוסיין הפציר בבן ח'ליפה יחד עם נציגיו המשפטיים לסגת מהעסקה. לטענת האמירתים, הפרסומים השונים בנוגע לבן ח'ליפה בישראל, גורמים לו נזק גדול ולא תואמים את הציפיות שלו מהעסקה.

בנוסף, מעבר לתעודת יושר שטרם העביר, אין לשייח' גם כוונה לספק שום מסמך פרטי הקשור להונו. גורמים שלקחו חלק בעסקה אמרו אתמול: "מה שקורה בשבועיים האחרונים קצת הזוי, אבל כנראה שיש דברים שאנחנו לא יודעים. כרגע זה נראה שאין עסקה".

משה חוגג עם השייח' חמד בן חליפה, בעלי בית"ר ירושלים צופים במשחק. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הסיכוי שהעסקה תתממש נראה קלוש. חוגג ובן ח'ליפה/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

  • השייח' קרוב לסגת סופית מעסקת רכישת בית"ר. חוגג יטוס לדובאי בניסיון להחיות את ההמהלך
  • בנוסף, בן ח'ליפה לא מתכוון להעביר מסמכים נוספים, גורמים מעידים: "יש דברים שלא יודעים"
  • הסיבות לאופטימיות של חוגג: הקבוצה פורחת על כר הדשא, עלי מוחמד מצטיין בתפקיד החדש
  • סגירת נתב"ג תרחיק את האפשרות לרכש זר. מוטי ברשצקי נבדק, אבל לא יעזוב את בני סכנין

2. בזמן שהעסקה המדוברת הופכת לאט לאט לנחלת העבר, משה חוגג לפחות רווה קצת נחת מהיכולת של הקבוצה על כר הדשא. בית"ר ירושלים חיברה אמש שני ניצחונות ברציפות לראשונה העונה, כשגברה 0:2 על עירוני קרית שמונה בחוץ, במשחק שנתן הרבה סיבות לאופטימיות: ירדן שועה כבש משחק שלישי ברציפות, עידן ורד רשם בישול שני בשלושה משחקים והיה מעורב גם בגול הראשון, ונראה שהקבוצה סוף סוף מבינה איך אוגרים נקודות בעידן הקורונה.

לפני המשחק הכין צוות המדיה של המועדון סרטון בו נראים השחקנים חוגגים עם האוהדים לפני פרוץ הנגיף, ושי ברדה אמר לשחקנים: "אתם מתרגשים? זה מה שיהיה לכם אם נגיע לפלייאוף העליון. לכו תביאו את הנקודות".

השינוי הכי גדול בקבוצה בתקופה האחרונה, זה התפקוד של שלישית הקשרים במרכז השדה. עלי מוחמד עבר לתפקיד קדמי וגם כשהקבוצה פחות טובה, היא עדיין טובה יותר בהגנה, מחלצת יותר כדורים ואגרסיבית יותר. זה בדיוק מה שהיה חסר לה עד לפני מספר שבועות.

"אני לא זוכר מתי הבקעתי בנגיחה בפעם האחרונה, אולי זו הפעם הראשונה", אמר עלי מוחמד בסיום. "זה היה משחק טוב, היינו נחושים לנצח כי אנחנו מבינים את הסיטואציה שלנו וניסינו לתת את המקסימום שלנו. לא יכולנו לחכות לחזור למגרשים, כי היינו טובים ואז נעצרנו. כל הקבוצות ישחקו כרגע באותה רמה בגלל שיש רק שלושה ימים בין משחק למשחק והעומס גדול".

על העמדה החדשה שלו בקישור אמר מוחמד: "מבחינתי זה לא ממש משנה איפה אני משחק. אנחנו לא בסיטואציה שאפשר להתווכח על עמדות כרגע. בכל מקום שאתה משחק, אתה נותן 100 אחוז, אולי אפילו יותר. הכול בשביל הקבוצה".

שחקן בית"ר ירושלים תמיר עדי עם עלי מוחמד מול שחקן עירוני קרית שמונה יואב הופמייסטר. דני מרון
מרגיש מצוין. עלי מוחמד/דני מרון

3. בבית"ר עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בקבוצה בעקבות החשש מקורונה. מיכאל אוחנה צפוי לקבל תשובה הבוקר ובמועדון חוששים שהקשר חיובי, בנוסף לרועי פדידה שכבר הודיע אתמול כי נמצא חיובי. כל השחקנים והצוות יערכו בדיקות היום ובמועדון מקווים שלא יימצאו חולים נוספים. ביום שלישי תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב, כאשר דראפיץ' וברדה עדיין לא יודעים מי מהשחקנים יעמוד לרשותם.

אם נתב"ג ייסגר לשבועיים הקרובים, הקשר הברזילאי מתאוסיניו יוכל להגיע לישראל רק לקראת אמצע פברואר. במועדון אמרו אתמול: "כנראה שלא נראה אותו משחק לפני הפלייאוף". בנוגע לאנטואן קונטה, מבחינת בית"ר השחקן לא משוחרר, ובקבוצה ממתינים לראות כיצד הוא יפעל, האם יחזור ארצה או שיחתום בקבוצה אחרת באירופה בטענה שהוא שחקן חופשי. בית"ר מתכוונת לתבוע כל קבוצה שתחתים את השחקן ללא סיכום עימה על דמי העברה.

אם נתב"ג ייסגר המשמעות היא שבית"ר לא תוכל להחתים זרים בקרוב, מה שמחזיר את המועדון לאופציה של רכש ישראלי. במועדון גיששו לגבי מוטי ברשצקי מסכנין, אך הבינו כי הוא לא ישוחרר. מתן חוזז לא משוחרר ממכבי תל אביב בשלב זה, ונראה כי אם יהיה רכש שיצורף זה יקרה רק ברגע האחרון, אם יתפנה שחקן מתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully