וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 84:86 את ריאל מדריד

טיילר דורסי הבריק עם 30 נקודות והוביל את האלופה הישראלית לניצחון דרמטי על הבלאנקוס, שטרם המשחק החזיקו בשישה ניצחונות רצופים על הצהובים. ג'ייסי קארול איבד כדור מכריע ופספס הזדמנות לנצח את המשחק או לכפות הארכה

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן ריאל מדריד ג'פרי טיילור. דני מרון
מכבי תל אביב עם ניצחון על ריאל מדריד לאחר שישה הפסדים רצופים מול הבלאנקוס. ווילבקין מול ג'פרי טיילור/דני מרון

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את ניצחונה העשירי העונה, כשגברה 84:86 על ריאל מדריד. הצהובים פתחו לא טוב, ונקלעו לפיגור דו ספרתי במהלך הרבע הראשון, אך כל הבעיות נעלמו כשטיילר דורסי עלה מהספסל. הגארד של יאניס ספרופולוס נתן הערב את אחת מהופעותיו הטובות ביותר בשורות האלופה הישראלית, אם לא הטובה ביותר, כשהפגיז 30 נקודות עם מדד 36, ועל הדרך חצה את רף 500 הנקודות האישיות ביורוליג.

המארחת התקשתה מול הסנטר הענק אדי טבארס בדקות בהן שיחק, אך ככל שהתקדם המשחק, הרגישו שחקניה יותר בנוח ונטלו את ההובלה. ריאל מדריד שהחלה את המשחק באחוזים מדהימים מכל הטווחים, נחלשה מעט אך לא איפשרה למכבי תל אביב לברוח. מהלכים גדולים של דורסי קבעו יתרון 82:85 לצהובים, אך החטאה מהקו של ווילבקין, סידרה לאורחת כדור אחרון, אותו איבד ג'ייסי קארול. ניצחון ראשון למכבי תל אביב על ריאל מדריד לאחר שישה הפסדים רצופים.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 30 נקודות (12 מ-14 מהשדה), אותלו האנטר 11, דרגאן בנדר 9, סקוטי ווילבקין 9 ו-8 אסיסטים, אנטה ז'יז'יץ' 8, ג'ון דיברתולומאו 7, אלייז'ה בריאנט 5, אנג'לו קלויארו 3, עוז בלייזר 2, כריס ג'ונס 2. יובל זוסמן (14:21 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לריאל מדריד: טריי תומפקינס 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, אדי טבארס 15 ו-6 ריבאונדים, אלברטו אבאלדה 13 ו-7 אסיסטים, ג'ייסי קארול 9, ג'פרי טיילור 6, ניקולאס לאפרוביטולה 6, פביאן קוזר 4, קרלוס אלוסן 3. אלכס טיוס (05:38 דקות) ואוסמן גארובה (08:32) שותפו, אך לא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול שחקן ריאל מדריד אוסמאן גארובה. דני מרון
ניצח את המשחק כמעט לבדו. דורסי מול גארובה/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

על אך ההרכב החסר איתו באה ריאל לתל אביב, אדי טבארס הענק הטיל את אימתו בפתיחה, שינה את הזריקות של שחקני הצהובים והאורחת ניצלה זאת כדי לעלות ל-2:11. ספרופולוס העלה את דורסי ובנדר מהספסל והשניים גמלו לו עם שתי שלשות. ריאל קלעה באחוזים נהדרים והחטיאה רק פעמיים בדרך ליתרון 24:33 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

הצהובים פתחו את הרבע השני בצורה נהדרת, כשטיילר דורסי סחף את חבריו לריצת 0:11 שהמשיכה מסיום הרבע הקודם. ג'ייסי קארול השיב את היתרון בחזרה לאורחת, אך מכבי תל אביב עלתה ליתרון 40:43 כששמרה על האחוזים הנפלאים שלה במחצית. בהפסקת המחצית הוליכה ריאל מדריד 45:46.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן ריאל מדריד אדי טבארס. דני מרון
ז'יז'יץ' מול טבארס/דני מרון

רבע 3:

המשחק הוסיף להיות צמוד, כשטיילר דורסי הנהדר ממשיך להיות השחקן הטוב במגרש. שתי הקבוצות המשיכו ללהוט מחוץ לקשת ושמרו על 50 אחוזים. סיום טוב של הרבע מצד האורחת, הוריד אותה ביתרון 63:66 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

מכבי תל אביב נטלה את ההובלה והוליכה במשך מרבית דקות הרבע. ריאל מדריד לא איפשרה לצהובים לברוח, אך התקשתה לעצור את ההתקפה של הצהובים בניצוחו של טיילר דורסי שהגיע ל-500 נקודות אישיות ביורוליג. האלופה הישראלית נכנסה לחמש הדקות האחרונות ביתרון הנע סביב 2-4 נקודות. מהלך של סל ועבירה לזכות טיילר דורסי הציב את מכבי תל אביב ביתרון 80:83, וסל נוסף שלו קבע 82:85, 11 שניות לסיום. איבוד של ג'ייסי קארול בהתקפה האחרונה סידר לצהובים ניצחון על ריאל מדריד, 84:86, לאחר שישה הפסדים רצופים מול הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully