וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עדי נמני חתם בהפועל רמת גן, בוזורגי בהפועל עפולה

המגן הימני בן ה-29 חתם אצל האורדונים ואמר: "אעשה הכול כדי לשמח את האוהדים ולהגשים את המטרה". החלוץ ששוחרר מאחי נצרת מצא בית חדש

תחזירו לנו את הכדורגל/דוברות מכבי חיפה

עדי נמני בן ה-29 חתם בהפועל רמת גן עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. המגן הימני גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, שם התחיל את דרכו כשחקן בוגרים בליגת העל. לאחר מכן, המשיך נמני ליעד הבא - הפועל רעננה, שם שיחק מאז 2011/12 עד תום העונה שעברה. הוא רשם למעלה מ-180 הופעות בליגת העל. נמני חתם באמצעות סוכנו אדם קידן.

נמני מסר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון כמו הפועל רמת גן. אני מגיע למקום טוב עם שם מצוין, העדפתי אותו על פני מועדונים אחרים גם בשל קהל האורדונים הידוע לטובה, ואני אעשה הכול כדי לשמח אתכם ולהגשים את המטרה העליונה השנה - שהיא עליית ליגה".

עדי נמני שחקן הפועל רמת גן. אתר הפועל רמת גן, אתר רשמי
חוזר לשחק. נמני/אתר רשמי, אתר הפועל רמת גן
אלון בוזורגי מצטרף להפועל עפולה. דוברות הפועל עפולה, אתר רשמי
ינסה לחורר רשתות גם בעפולה. בוזורגי/אתר רשמי, דוברות הפועל עפולה

אלון בוזורגי, החלוץ שכיכב באחי נצרת בשנתיים וחצי האחרונות אך שוחרר ממנה, חתם עד סוף העונה בהפועל עפולה. בוזרוגי גדל במחלקת הנוער של עירוני קריית שמונה ואף עלה במדיה לבוגרים. לאחר מכן נדד למספר קבוצות, הפועל חיפה והפועל ירושלים ביניהם ושוב קרית שמונה בליגת העל, עד שלבסוף השתקע במכבי אחי נצרת, במדיה כבש 28 שערים.

אלון אמר לאחר החתימה: "שמח ומתרגש להגיע לבית חם כמו הפועל עפולה. הגעתי למועדון שצריך לחזור למקומו הטבעי, הכיוון הוא להגיע כמה שיותר גבוה".

לפני כחודש עוד היו שני כדורגלנים ישראלים בדילה גורי מהליגה הגאורגית, אבל עכשיו שניהם בארץ. אחרי שלידור כהן חתם בהפועל תל אביב, גם רוי מליקה חזר ארצה והצטרף היום (רביעי) להפועל כפר שלם, נועלת טבלת הליגה הלאומית. שחקן הכנף בן ה-25, בנו של שחקן העבר מאיר מליקה, הוא המוחתם השלישי של כפר שלם השבוע, אחרי הגעתם של איתי אלקסלסי ואליאור סיידר.

* מ.ס. כפר קאסם הודיעה על צירופו של מוחמד חטיב, חלוצה בן ה-25 של הפועל ניר רמת השרון (ארבעה שערים העונה) ששיחק לפני כן במכבי אחי נצרת. חטיב מצטרף לפיליפ מנה, עבדאללה עזאם, החלוץ מוונצואלה קרלוס אספינוסה וכמובן הרכש הנוצץ מהראן ראדי שחתמו כולם השבוע.

* הפועל פתח תקוה עם החתמה שנייה מאז הגעתו של איל ברקוביץ': אחרי החזרתו של שגיא דרור, המלאבסים צירפו את המגן השמאלי עידן וינטראוב בן ה-21, שבעונה שעברה נרכש על ידי בית"ר ירושלים והעונה שיחק בהכח עמידר רמת גן.

* הפועל אום אל פאחם צירפה את עמנואל סמדיה, שחקן כנף בן 19 מסיירה לאון. בשבוע האחרון החתימה הקבוצה של מוטי איוניר גם את דור מוסקוביץ' ונאור עבודי.

* מכבי אחי נצרת שאלה ממכבי נתניה את הקשר משה מולה בן ה-20, שהסתפק העונה בשתי הופעות בגביע הטוטו אחרי ששיחק ארבע פעמים בליגת העל בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully