וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: שגיא דרור חתם לעונה וחצי

הקשר שסיים את דרכו בהפועל כפר סבא חוזר לקבוצה שבשורותיה הוא כיכב בעונת 2018/19 עם עשרה שערים ושמונה בישולים. דרור: "שמח לחזור, עכשיו צריך לעבוד ולא לדבר הרבה"

שגיא דרור שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
חוזר למלאבס. שגיא דרור/דני מרון

שגיא דרור חוזר להפועל פתח תקוה: הקבוצה שממוקמת במקום הלפני אחרון בליגה הלאומית, הודיעה היום (שני) על החתמתו של קשר הפועל כפר סבא לעונה וחצי. זו תהיה הקדנציה השנייה של דרור בקבוצה, כאשר בעונת הפירוק ב- 2018/19 הוא סייע לה להישאר בליגה למרות -11 נקודות עם עשרה שערים ושמונה בישולים.

דרור, 25, שחקן כנף/ קשר קדמי, צמח במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הנוער בליגת העל. בנוסף, לזכות דרור 7 הופעות ו-2 שערים במדי נבחרת הנוער של ישראל. הוא שיחק בשתי העונות האחרונות בהפועל חדרה ובהפועל כפר סבא, אך העונה מיעט לקבל דקות ושוחרר.

דרור התייחס להצטרפותו: "שמח לחזור למקום שרצה אותי הכי הרבה. הייתי בקשר עם המועדון בתקופה האחרונה, עכשיו לא צריך לדבר הרבה, צריך לבוא למגרש ולעשות את העבודה, ולעמוד במטרות שלנו העונה".

אליאור סיידר הפועל כפר שלם. האתר הרשמי של כפר שלם, אתר רשמי
יחזק את כפר שלם. אליאור סיידר/אתר רשמי, האתר הרשמי של כפר שלם

* הפועל כפר שלם שנלחמת גם היא על חייה בליגה הלאומית החתימה שני שחקנים: החלוץ אליאור סיידר הצטרף מהפועל אום אל פאחם ואיתי אלקסלסי הקשר האחורי הצטרף ממ.ס. כפר קאסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully