וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווסטברוק וביל צריכים למצוא דרך לערב יותר את דני אבדיה בהתקפה"

עודכן לאחרונה: 22.1.2021 / 16:28

כתבי "האתלטיק" ניתחו: "הוא לא מראה מספיק את היכולות שלו כפליימייקר, 20 אחוז באשמתו ו-80 אחוז באשמת הוויזארדס". עוד משחק של הקבוצה נדחה למרות שהאימונים חודשו, אבדיה עדיין מושבת

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

אחרי 10 ימים ללא פעילות, וושינגטון מתכוננת לחזור למגרשים. הוויזארדס ערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) אימון ראשון מאז התפרצות הקורונה שגרמה להשבתת הקבוצה, אבל למרות זאת הודיעה שהמשחק נגד מילווקי שתוכנן ללילה שבין שישי לשבת, נדחה.

מי שעדיין לא חלק מהפעילות השוטפת של הקבוצה הוא דני אבדיה, שנכלל בפרוטוקול הקורונה של ה-NBA המחייב בידוד, כמו כמו חמישה שחקנים נוספים של הוויזארדס (דאוויס ברטאנס, טרוי בראון, רוי האצ'ימורה, איש סמית' ומו ואגנר).

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
עדיין לא חוזר. דני אבדיה/רויטרס

המשמעות היא שלצד ההיעדרות של תומאס בריאנט וראסל ווסטברוק הפצועים, עומד לרשותו של המאמן סקוט ברוקס סגל של שמונה שחקנים בלבד הכולל את בראדלי ביל, ראול נטו, רובין לופז, קאסיוס ווינסטון, איסק בונגה, ג'רום רובינסון, גריסון מתיוז ואנתוני גיל.

מדובר בחדשות לא מעודדות במיוחד עבור הוויזארדס, שממילא נמצאים במאזן חלש של שמונה הפסדים לעומת שלושה ניצחונות, ויוצאים כעת למסע מאתגר של משחקי חוץ. אחרי המפגש עם מילווקי, וושינגטון תתארח אצל סן אנטוניו, יוסטון וניו אורלינס, ותחזור לארח בבירה רק ב-30 בינואר, מול אטלנטה.

אבדיה הספיק לרשום ממוצעים של 7 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-23.2 דקות למשחק ב-11 משחקיו הראשונים בליגה הטובה בעולם.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה בראדלי ביל. צילום מסך, צילום מסך
ימצא דרך לשתף אותו יותר? ביל ואבדיה/צילום מסך, צילום מסך

כתבי "האתלטיק" מנתחים: השיפור שאבדיה צריך להראות בהמשך העונה

כתבי "האתלטיק" פרד כץ ובן סטנדיג, שוחחו ממושכות בפודקאסט של האתר בנוגע לאבדיה, וניתחו את הפרמטרים בהם היו רוצים לראות אותו משתפר במהלך העונה.

"אני חושב שכמו כל שחקן צעיר, הוא צריך להראות יציבות", אמר סטנדיג. "יש לו חושים נהדרים למשחק אבל הוא כל כך צעיר, הוא הגיע ממדינה אחרת לליגה חדשה, וזה לא קל. עד עכשיו הוא קולע טוב מהשלוש ונראה לא רע בהגנה, אבל הוא צריך להופיע מדי משחק ולשמור על עקביות. ברגע שהוא יעשה את זה, הוא יהיה במקום הרבה יותר טוב, כי רואים שיש לו את הכלים להיות שחקן טוב בליגה".

כץ אמר: "אני עדיין לא מאמין לאחוזים שהוא קולע בהם. אני ממשיך לחכות שהאחוזים מהשלוש יצנחו, אבל זה לא קורה. הוא קולע באחוזים מעולים למרות שהזריקה שלו קצת משונה. הכדור נכנס, וגם באימונים מספרים שהוא ממעט להחטיא. אני פשוט מופתע. אמרו שהוא לא מסוגל לקלוע, אבל בינתיים נראה שזה פשוט לא נכון. אם הוא יהיה קלע של 35 אחוז ומעלה מהשלוש גם בעתיד, הוא יהיה חתיכת שחקן ב-NBA. יש לו יכולות של ניהול משחק, קליעה, הגנה לא רעה. זה מרשים".

כץ הוסיף: "אני כן מצפה ממנו להיות יותר פליימייקר בעתיד. הוא לא ממש מראה את היכולת הזו עד עכשיו, והייתי אומר שזה 20 אחוז בגללו ו-80 אחוז בגלל סגנון המשחק של הוויזארדס. כל עוד ראסל ווסטברוק לא משחק, הוא לוקח על עצמו יותר אבל בסיטואציה אחרת, לצערו המצב הנוכחי יימשך. כל עוד הוא ישחק לצד שחקנים כמו ווסטברוק וביל, כל עוד הם נמצאים על המגרש, הוא לא הולך להריץ הרבה מהלכי פיק אנד רול ולא הולך לתפקד על תקן שחקן יוצר. הייתי רוצה מאוד לראות את ווסטברוק וביל מוצאים דרך לערב יותר את דני בתור פליימייקר בהתקפות, למרות שהכול עובר דרכם. הוא צריך לפתח את היכולת הזו, כי נראה שהיא באה לו בטבעיות".

כץ רוצה לראות מאבדיה גם עקומת שיפור לאורך העונה. "אני רוצה לראות איך הוא מתפקד בעיקר בפן המנטלי. ברור שהוא שחקן עם איי.קיו כדורסל גבוה, שחקן מבריק, אבל אני רוצה לראות התקדמות מדודה בכל מיני פרמטרים - ללמוד לעשות פחות עבירות, להגיע לעמדה שלו בהגנה יותר מהר כדי שיוכל להפוך לשחקן הגנה טוב באמת, לקרוא את המשחק קצת יותר טוב. אם נראה אותו משתפר בדברים הללו במהלך העונה, זה יהיה ניצחון גדול בשביל הוויזארדס, כי בשורה התחתונה הוא נראה טוב מאוד. נראה שהוא מסוגל לשחק בליגה, אין ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully