וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות הקורונה בוויזארדס: שחקן שביעי ואיש צוות ראשון נמצאו חיוביים

שני נדבקים נוספים בקבוצה של דני אבדיה, גם המשחק מול שארלוט נדחה. אחרי שנותרה עם שישה שחקנים כשירים בלבד, וושינגטון תנסה לחזור להתאמן לקראת המשחק מול מילווקי בלילה שבין שישי לשבת

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

מכת הקורונה לא עוזבת את הוויזארדס. הלילה (בין שני לשלישי) דיווחו בוושינגטון פוסט על שתי בדיקות חיוביות נוספות שהתגלו בקבוצה - של שחקן ושל איש צוות. רוי האצ'ימורה ומו וואגנר היו הנדבקים הראשונים בוושינגטון, ואליהם הצטרפו מאז כבר חמישה שחקנים נוספים ששמם לא פורסם. ב-ESPN נכתב שלמרות שכרגע לקבוצה יש רק שישה שחקנים כשירים שהחלו להתאמן בנפרד, הוויזארדס ינסו לחזור לאימונים רגילים בהמשך השבוע אם יתאפשר להם לחזור ולשחק.

אתמול בערב ב-NBA הודיעו הערב שגם משחקם של הוויזארדס מול שארלוט, שהיה מיועד ללילה שבין רביעי לחמישי, נדחה למועד עתידי משום שלקבוצה מהבירה עדיין אין שמונה שחקנים כשירים להתמודדות.

מדובר במשחק חמישי ברציפות שנדחה לדני אבדיה וחבריו. עדיין לא ברור מה יעלה בגורל משחקם מול מילווקי, שאמור להיערך בלילה שבין שישי לשבת, ועל פי דיווחים בארצות הברית אפילו המפגש עם סן אנטוניו בלילה שבין ראשון לשני נמצא בספק.

המשמעות: הקבוצה של סקוט ברוקס תשלים למעלה משבוע ללא משחקים, לאחר ה-107:128 שהשיגה על פיניקס ביום שלישי שעבר.

מאמן וושינגטון וויזארדס סקוט ברוקס עם רוי האצ'ימורה. Patrick Smith, GettyImages
וושינגטון ממשיכה לחכות. ברוקס והאצ'ימורה/GettyImages, Patrick Smith

וושינגטון פתחה את העונה בצורה מאכזבת ומדורגת במקום הלפני-אחרון במזרח עם מאזן של שלושה ניצחונות בלבד, לצד שמונה הפסדים. כשתשוב לפרקט תקבל ככל הנראה בחזרה את ראסל ווסטברוק, שנעדר ממספר משחקים בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully