וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' שוב מרגיז את אוסטרליה עם דרישותיו: "הוא רציני? זה מגוחך"

בזמן ששני טניסאים נוספים נמצאו חיוביים, דג'וקוביץ' דרש מהמארגנים הקלות על הבידוד וספג ביקורת: "זה עלבון כלפי האוסטרלים". באוטיסטה אגוט טוען: הסרטון שלי מערוץ הספורט פורסם "בלי ידיעתי ובלי הסכמתי"

נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכייה באליפות אוסטרליה. AP
מעצבן ומתעצבן. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' שוב סופג ביקורת ציבורית באוסטרליה לאור הדרישה שלו ליחס סבלני יותר כלפי הטניסאים שבאים להשתתף באליפות אוסטרליה הפתוחה. עשרות טניסאים ואנשי צוות הגיעו לאוסטרליה כדי לקחת חלק בטורניר הגרנד סלאם הראשון של העונה, עשרות מהם נדרשו להיכנס לבידוד אחרי שלפחות ארבעה אנשים נמצאו חיוביים, אבל דג'וקוביץ' התלונן על התנאים המחמירים - וכל זאת בזמן שהוא מתאמן בתנאים קלים יותר באדלייד.

ב-1,200 איש - טניסאים, מאמנים ואנשי צוות - הגיעו לאוסטרליה לטורניר שמתחיל ב-8 בפברואר. רק היום המארגנים מסרו על שני טניסאים שנמצאו חיוביים. בנוסף, בדיקות חיובית שהתגלו על שלוש טיסות שלחו 72 טניסאים לבידוד מוחלט ל-14 ימים, ולא מורשים להתאמן. השחקנים מעלים תמונות שלהם מתאמנים בחדרים הקטנים, וטוענים לחוסר התחשבות בצרכים שלהם.

הסרבי דרש להקלות בקרב אלה שנשלחו לבידוד, וטען שאחרים צריכים לקבל בתים פרטיים עם מגרשי טניס לאימונים. ניק קיריוס, שכבר ביקר את דג'וקוביץ' בעבר וכינה אותו "בדיחה", הגיב הפעם והעלה פוסט שבו כתב ש"דג'וקוביץ' הוא רק כלי".

כידוע, אוסטרליה נאבקת בנגיף הקורונה בצורה נחושה וחסרת פשרות. הדרישות של דג'וקוביץ' מתקבלות בגיחוך - במיוחד לאור העבודה שבשנה שעברה דג'וקוביץ' עצמו הפר את חוקי הסגר, התעלם מסכנות הנגיף, הפיק טורניר בסרביה ובקוראטיה שבו טניסאים רבים הפרו את החוקים וחגגו במסיבות ונדבקו בזה אחר זה, ולבסוף גם דג'וקוביץ' עצמו נדבק.

דניאל אנדרוס, ראש מדינת ויקטוריה (שבה נמצאת מלבורן), ענה לדג'וקוביץ': "אנשים רשאים להעמיד רשימת דרישות, אבל התשובה היא לא. זה הובהר מראש בצורה ברורה. כך שהטענה שנעשה שינוי, או שאנשים לא עודכנו מראש - אני חושב שהטיעון הזה לא הגון. אין פה שום טיפול מיוחד".

שחקן העבר האוסטרלי סם גרות' כתב בטור ב"הראלד סאן" האוסטרלי שדגו'וביץ' מנסה לעשות מהלך כדי לצבור פופולריות בקרב הטניסאים: "הוא רציני? זה פשוט מהלך אנוכי, פופוליסטי, כדי לצבור פופולריות. מה הוא חשב שיקרה? שדן אנדרוס יגיד לו, 'בטח נובאק, קח מה שאתה רוצה'? נו, באמת. רק להציע שלשחקנים יהיה בידוד קצר יותר, זה מגוחך. זה עלבון כלפי כל האוסטרלים שנאלצו לעבור את זה".

בינתיים השחקניo שמתאמנים באדלייד התבקשו לו להעלות תמונות שלהם מתאמנים בתנאים הנוחים שלהם על מנת שלא לעורר כעס ומרמור בקרב אליה שנאלצים להתאמן בתנאים מאולתרים בחדרי המלון שלהם במלבורן. אחת הבעיות היא האוטובוסים שמובילים את הטניסאים למגרשי האימונים, שעל פי הדרישות צריכים להיות מנוקים בצורה יסודית אחרי כל נסיעה.

עוד בוואלה!

פרנצ'סקה ג'ונס: "לא שמעתי מהוריי מילה, רק בכי וצעקות"

לכתבה המלאה

עוד באוסטרליה: רוברטו באוטיסטה אגוט, המדורג 13 בעולם, רואיין בערוץ הספורט בנוגע לקשיים בבידוד, וואמר שבאוסטרליה זה אותו דבר כמו כלא, "רק עם ווייפיי". לדבריו, "לאנשים האלה אין מושג, זה אסון". הספרדי ביקר בצורה חריפה את המארגנים, בציטוטים שהופיעו בכלי תקשורת רבים בעולם. היום באוטיסטה אגוט התנצל על הדברים וטען: "זו הייתה שיחה פרטית, שהוצאה מהקשר, ולמרבה הצער שוחררה לתקשורת בלי ידיעתי ובלי הסכמתי". הספרדי כתב שהוא "מתנצל בפני כל מי שנפגע מהסרטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully