וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהושעה משני משחקים בלבד: ברצלונה תערער על העונש של ליאונל מסי

בוועדת המשמעת של הפרעוש שהכה את שחקן בילבאו בגמר הסופרקופה התחשבו בעובדה שמדובר בהרחקה הראשונה בקריירה שלו בברצלונה. אם העונש לא יומתק, הוא יחמיץ את משחק הגביע מול קורנייה ואת משחק הליגה מול אלצ'ה ויחזור דווקא מול בילבאו

ליאו מסי סופג כרטיס אדום במדי ברצלונה, בהפסד מול בילבאו בגמר הסופרקופה/ספורט 1

ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית לכדורגל הודיעה היום (שלישי) שליאונל מסי יושעה לשני משחקים בלבד. כזכור, כוכב ברצלונה הורחק בהפסד 3:2 בגמר הסופרקופה מול אתלטיק בילבאו שלשום, ובספרד העריכו שהוא עשוי לספוג השעייה ארוכה. למרות העונש הקל יחסית, ברצלונה הודיעה כי תערער על ההחלטה ותנסה להמתיק את עונשו של מסי, בתקווה שיורחק ממשחק אחד בלבד. בהצהרה מטעם ברצלונה, ציינו ש"צריך לזכור שמדובר בהרחקה הראשונה של מסי במדי ברצלונה, ושהוא הורחק בזמן התקפה של בארסה בדקות האחרונות של הגמר".

ההרחקה של מסי אחרי החבטה באסייר וייהליברה הובילה לכרטיס האדום הראשון שלו ב-753 משחקיו במדי ברצלונה (שני האדומים האחרים בקריירה שלו הגיעו במדי נבחרת ארגנטינה), נתון בו התחשבו בוועדת המשמעת, מאחר והעונש הנהוג בספרד על עבירה ללא כדור הוא הרחקה מארבעה משחקים לפחות.

ליאונל מסי יורד לחדר ההלבשה ורואה את מאמנו רונלד קומאן במהלך ההפסד של ברצלונה מול אתלטיק בילבאו בגמר הסופרקופה. רויטרס
ליאונל מסי יורד לחדר ההלבשה ורואה את מאמנו רונלד קומאן במהלך ההפסד של ברצלונה מול אתלטיק בילבאו בגמר הסופרקופה/רויטרס

בשל ההשעייה יחמיץ מסי את משחק הגביע מול קורנאה ביום חמישי ואת משחק הליגה מול אלצ'ה ביום ראשון, ויחזור באופן אירוני דווקא למשחק הליגה מול בילבאו ביום ראשון שאחריו.

עוד בוואלה!

מסי התנצל בפני שחקני ברצלונה על ההרחקה בגמר הסופרקופה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully