וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.1: אודגור רוצה לעזוב את ריאל מדריד, ליברפול ניסתה לבצע מחטף על אלאבה

הנורבגי ביקש לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, בלם באיירן העדיף "להגשים את החלום" ולהצטרף לבלאנקוס . מנדז'וקיץ' רשמית במילאן, מרסלו על הכוונת של מונאקו

תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 0:4/ספורט 1

העברות

* עכשיו זה רשמי: מריו מנדז'וקיץ' חתם במילאן על חוזה עד תום העונה עם אופציה להארכה. אקס באיירן מינכן ויובנטוס ישמש כגיבוי לזלאטן איברהימוביץ' בשורות המוליכה האיטלקית.

שמועות

* מרטין אודגור לא רוצה להמשיך בריאל מדריד ודורש לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת עד תום העונה. הקשר הנורבגי לא נכלל בסגל הבלאנקוס למשחק הגביע מול אלקויאנו ברביעי ומרגיש ש"הוא לא מקבל את הדקות שהובטחו לו" העונה.

* לפי "מארקה", ריאל מדריד הגיעה עם דייויד אלאבה לסיכום לקראת הצטרפותו בקיץ. שחקן ההגנה המגוון יחתום לארבע שנים וירוויח כ-11 מיליון יורו לעונה. לפי פבריציו רומאנו, ההסכם בין אלאבה לריאל סוכם ונחתם כבר בתחילת החודש והמעבר יהפוך רשמי בשבועות הקרובים. כמו כן, טוען רומאנו שליברפול ניסתה לבצע מחטף והגישה הצעה לאלאבה לפני שבועיים, אבל הוא העדיף "להגשים את החלום" ולשחק בריאל.

* דיווח ב"אס": אתלטיקו מדריד תנסה להאריך את חוזהו של מאמנה דייגו סימאונה עד 2024. זאת חרף הדיווחים שהמאמן חושב על עזיבה.

* חרף הדיווחים על כך שהוא לא מרוצה בליברפול ורוצה לעזוב, מוחמד סלאח הפריך את השמועות ואמר בריאיון: "טוב לי בליברפול, אני רוצה להישאר פה כמה שיותר. עתידי בידיים של המועדון"

* על פי דיווח ב"ביין ספורט", מונאקו לוטשת עיניים למרסלו ומוכנה להציע למגן של ריאל מדריד חוזה לשלוש עונות, עם שכר שנתי של כשישה מיליון יורו - כמו כוכב הקבוצה וויסאם בן יידר. כרגע, מרוויח מרסלו 9 מיליון יורו לעונה בבלאנקונס.

* בתקשורת האיטלקית טוענים: יובנטוס פנתה לגנואה בנוגע לאלדור שומורודוב האוזבקי. החלוץ בן ה-25 כבש שני שערים העונה אך הרשים את הגברת הזקנה, שמנסה לעבות את החוד.

* ג'וניור פירפו עשוי לעזוב את ברצלונה בחלון הנוכחי. מילאן ונאפולי צפויות לנסות ולקבל אותו בהשאלה. במקביל, מעוניינים הרוסונרי גם בסמואל אומטיטי, אולם העסקה שלו מסובכת ביותר חוזהו הכבד (כשישה מיליון יורו לעונה).

* מוחמד סלאח התייחס לשמועות על עתידו בליברפול ואמר: "תמיד אתן 100 אחוז למועדון הזה, אני רוצה לזכות פה בכמה שיותר תארים ולהישאר כמה שיותר זמן".

* קלאס יאן הונטלאר עבר בדיקות רפואיות בשאלקה לקראת החתימה הרשמית.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 18.1: פיל נוויל מתאחד עם בקהאם, ווילשר ודרינקווטר מנסים לחזור למסלול

לכתבה המלאה
מרסלו שחקן ריאל מדריד בחימום. Soccrates Images, GettyImages
לאן פניו מועדות? מרסלו/GettyImages, Soccrates Images

* אנסו פרס בן ה-34, שעבר לריבר פלייט ב-2017, עשוי לשוב לבנפיקה, בושורתיה כיכב מ-2011 עד 2014.

* באיטליה טוענים: הרכש החלומי של אינטר בחלון הקרוב הוא כוכב אודינזה רודריגו דה פול.

* ניס ושפילד יונייטד מביעות עניין בקשר מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד, שאיבד את מקומו ברוטציה של אולה גונאר סולשיאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully