וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.1: פיל נוויל מתאחד עם בקהאם, ווילשר ודרינקווטר מנסים לחזור למסלול

מאמן נבחרת הנשים של אנגליה עזב את תפקידו וחתם באינטר מיאמי. ווילשר בבורנמות', דרינקווטר בטורקיה, מי יחליף את מרסלו בריאל?

צפו: כל השערים ב-2:3 של אתלטיק בילבאו על ברצלונה, גמר הסופרקופה/ספורט 1

העברות

* פיל נוויל עזב את נבחרת הנשים של אנגליה והתמנה למאמן אינטר מיאמי, הקבוצה של דייויד בקהאם ב-MLS. הוא יתאחד עם בקהאם איתו שיתף פעולה כשחקן במנצ'סטר יונייטד.

* ג'ק ווילשר מנסה להחיות את הקריירה. הקשר בן ה-29 שסבל משורה של פציעות שעצרו אותו ורשם 19 הופעות בלבד במשך שנתיים בווסטהאם, חתם על חוזה זמני בבורנמות' מליגת המשנה, אחרי שהציג יכולת מרשימה באימוני הקבוצה אליהם הצטרף על תקן נבחן.

* בלם נבחרת יפן, נאומיצ'י אואדה, עבר בהשאלה מסרקל ברוז' לנים. לקבוצה הצרפתית שנאבקת נגד הירידה, אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* דני דרינקווטר עבר בהשאלה מצ'לסי לקסימפשה וינסה להחזיר את הקריירה למסלול בליגה הטורקית.

* דויד אברהם סיים שירות של 13 שנים וחצי באירופה וחזר לארגנטינה, שם חתם במדי הורקאן. הבלם הארגנטינאי בן ה-24 שיחק בשנים האחרונות בפרנקפורט ולפני כן לבש גם את מדי הופנהיים, חטאפה, באזל וחימנסטיק.

* אסטון וילה השאילה להיידוק ספליט את לוברה קאליניץ' עד סוף העונה. שוער נבחרת קרואטיה לא מצא את מקומו בקבוצה האנגלית מאז שנרכש מגנט תמורת 6 מיליון יורו בינואר 2019.

מנדז'וקיץ' מגיע לבדיקות במילאן

שמועות

* מריו מנדז'וקיץ' הגיע הבוקר לבדיקות הרפואיות שלאחריהן יחתום במילאן. הקרואטי בן ה-34 נחת באיטליה אתמול ויחתום במדי הרוסונרי לחצי שנה עם אופציה לעונה נוספת. אם מילאן תבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה, חוזהו יוארך אוטומטית.

* באנגליה גוברות ההערכות שדייגו קוסטה יחתום בארסנל. הברזילאי-ספרדי שוחרר מאתלטיקו מדריד לפני כמה שבועות והוזכר כמועמד לכמה קבוצות, ביניהן סביליה ומארסיי.

* על פי דיווחים, ריאל מדריד מתלבטת בנוגע לזהות המחליף של מרסלו, שאמור לעזוב בקיץ ולחתום במונאקו. סרחיו רגילון (טוטנהאם) וחוסה לואיס גאיה (ולנסיה) נמצאים ברשימה, אבל ייתכן שמיגל גוטיירס מקבוצת המילואים יהיה האיש שיתחרה בפרלאן מנדי על המקום בהרכב.

* ווסטהאם מעוניינת בחלוץ סביליה, יוסף אן נסרי, ולפי דיווחים כבר הגישה עליו הצעה ראשונה בגובה 27 מיליון ליש"ט. הפטישים מחפשים מחליף לסבסטיאן האלר שנמכר לאייאקס, אבל ספק רב אם סביליה תסכים למכור את החלוץ במחיר כזה.

* מהדי בנעטיה חוזר לסרייה A, שם שיחק בהצלחה רבה באודינזה, רומא ויובנטוס. הבלם הצרפתי-מרוקאי, 33, סיכם בפארמה שתשאל אותו מאל דואחיל הקטארית. פארמה התחייבה לרכוש אותו אם תישאר בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully