וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הכוכב האדום בלגרד הפתיעה את ריאל מדריד עם 77:79

יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב עם הפסד שני בשלושת משחקיה האחרונים. קארול החטיא על הבאזר, וולדן בלט עם 18 נקודות. רודי פרננדס נפצע

המחזור ה-19 ביורוליג ננעל הערב (שני) עם הפתעה, כשהכוכב האדום בלגרד גברה על ריאל מדריד 77:79 במשחק שנדחה בשל סופת השלגים בספרד בשבוע שעבר. הבלאנקוס, שעד לא מזמן ספרו שישה ניצחונות יורוליג רצופים, סופגים כעת הפסד שני בשלושת משחקיהם האחרונים, ועם המומנטום הזה הם יגיעו ליד אליהו ביום חמישי הקרוב וגם בלי רודי פרננדס, שנפצע בדקות האחרונות והזדקק לעזרה כדי לרדת מהפרקט. הכוכב, מנגד, קוטעת רצף של שני הפסדים, ורצף של שלושה הפסדים לקבוצת הפאר ממדריד.

המחצית הראשונה הלכה צמוד, אולם ריאל לא הצליחה למצוא תשובות לקורי וולדן שסיים את 20 הדקות הראשונות עם 16 נקודות. ברבע השלישי השיגו הסרבים מרווח ביטחון קטן ו-6:40 דקות לסיום העלה אותם ברנקו לאזיץ' ליתרון שיא של 58:70. רודי פרננדס וטריי תומפקינס הורידו ל-76:73 בלבד, דקה לסיום, ולאחר שג'ייסי קארול החטיא שלשה מכרעת, קיבלה ריאל צ'אנס נוסף לנצח את המשחק. זה קרה בפיגור 79:77, אחרי החטאת זריקת עונשין של קינו קולום. שוב היא הלכה לקארול, ושוב הצלף המדופלם החטיא.

וולדן סיים עם 18 נקודות, אוגניין דובריץ' הוסיף 13 אצל המנצחת. הבלאנקוס קיבלו 11 מרודי ו-10 מג'פרי טיילור, תומפקינס, ניקולס לבפרוביטולה וגבריאל דק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully