וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "לא נתחנן בפני אמבפה וניימאר שיישארו, מסי ברשימות שלנו"

האיש החזק בפ.ס.ז' התייחס לספקולציות לגבי כוכב ברצלונה: "אנחנו אחת הקבוצות שעוקבות אחרי מצבו. שחקנים כמוהו תמיד רצויים"

צפו: כל השערים ב-2:3 של אתלטיק בילבאו על ברצלונה, גמר הסופרקופה/ספורט 1

איפה ישחק בעונה הבאה ליאו מסי? הכוכב הגדול של ברצלונה, שהורחק אתמול (ראשון) לראשונה בקריירה בהפסד קבוצתו מול אתלטיק בילבאו בסופרקופה, מסיים את חוזהו בתום העונה ויש מעט מאוד קבוצות שיכולות להרשות לעצמן לנסות להחתים אותו. אחת מהן היא פריז סן ז'רמן שבה מככבים ניימאר ואמבפה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. David S. Bustamante, GettyImages
בעונה הבאה בפריז? מסי/GettyImages, David S. Bustamante

לאונרדו, האיש שקובע מקצועית בפריז סן ז'רמן, התראיין ל"פרנס פוטבול" לגבי התוכניות של המועדון לעונה הבאה וגם לגבי מסי ואמר: "שחקנים נהדרים כמו מסי תמיד יהיו ברשימות שלנו, אבל זה לא הזמן לדבר על זה, או לחלום על זה. אנחנו אחת הקבוצות שעוקבות אחרי המצב שלו מקרוב".

לאונרדו התייחס גם לעתידם של אמבפה וניימאר ואמר: "אני מקווה שנצליח לשכנע אותם שפריז זה המקום הנכון עבורם. אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין השאיפות שלהם והדרישות לציפיות שלנו. אבל אנחנו לא נתחנן בפניהם ונאמר 'בבקשה תישארו'. מי שבאמת רוצה להישאר כאן, יישאר כאן. אנחנו במו"מ רגיל ויש לי הרגשה טובה לגבי שניהם".

על הפיטורים של טוכל, אמר: "אנחנו ידענו והוא ידע שיהיה קשה להאריך את חוזהו בתום העונה. אולי הוא לא הבין אותי יותר, אתה לא מנהל מועדון לפי גחמות. לא נשקיע מיליונים בשחקנים ונבנה מתחם אימונים חדש ואז נפטר מאמן בגלל גחמה כזו או אחרת".

עוד בוואלה!

מסי התנצל בפני שחקני ברצלונה על ההרחקה. ההחלטה על העונש הוקדמה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully