וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול? "היא איבדה את הניצוץ". מנ' יונייטד? "ככה אי אפשר לקחת אליפות"

שתי הקבוצות ספגו ביקורת אחרי ה-0:0 באנפילד: ליברפול משעממת, יונייטד מתגוננת, פוגבה לא מסוגל להיות מנהיג, וגם יורגן קלופ הודה: לא חושב על אליפות, אלא על הטופ-4

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:0/ספורט 1

האם ליברפול איבדה את זה? האלופה סיימה אתמול (ראשון) ב-0:0 ביתי ומאכזב מול מנצ'סטר יונייטד, ופספסה הזדמנות לנצח את היריבה הגדולה שלה ולחזור למקום הראשון בטבלה. ליברפול פתחה טוב יותר, החזיקה יותר בכדור, הגיעה ליותר הזדמנויות ברוב המשחק, אבל בסופו של דבר לא הצליחה לכבוש משחק שלישי ברציפות - דבר שלא קרה לה כבר 15 שנה.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח מול שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
איפה אתה? סלאח/רויטרס
מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
אין להם מה להיות גאים. קלופ וסולשיאר/רויטרס

גרהאם סונס, בעבר קפטן הקבוצה וכיום פרשן, ביקר את שלישיית החלוצים: פירמינו, סלאח ומאנה, שרחוקים מלשחזר את הכושר המצוין שלהם מהעונות הקודמות. "כאוהד ליברפול שמסתכל על הקבוצה ומחפש מה לא עובד, זאת השלישייה הזאת", אמר סונס, "אין ניצוץ, אין מהם רגעים מיוחדים. פירמינו לא השתתף ברוב המשחק. סלאח לא עבר את שואו אפילו פעם אחת, הוא טיפל בסלאח הכי טוב שראיתי. דה חאה לא היה צריך להציל הרבה כדורים. ליברפול התמסרה וניסתה, אבל לא קרה שום דבר מיוחד. אף אחד לא איים על ההגנה. גם לסלאח היה משחק שקט מאוד". גם רוי קין, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד והפרשן כיום, אמר ש"אי אפשר להגיד שליברפול שיחקה רע, אבל היא איבדה את הניצוץ שלה".

ליברפול לא כבשה כבר 348 דקות רצופות, ובעקבות הניצחונות של מנצ'סטר סיטי ולסטר היא ירדה למקום הרביעי. יורגן קלופ הבהיר בסיום שכרגע ליברפול צריכה להתרכז קודם בלהישאר בטופ-4. "תמיד ידעתי את זה", אמר, "גם בעונה שבה השגנו 97 נקודות וסיימנו במקום השני, התחלתי לחשוב על אליפות רק אחרי שהבטחנו את המקום בליגת האלופות. אני מכיר את העבודה שלי. יודע מה צריך לעשות. אני חייב להעפיל לליגת האלופות ויודע כמה זה קשה. אין ספק, השנה יהיה מירוץ קשה לטופ-4, אין ספק. אוהדי כדורגל הם לא האנשים הכי סבלניים ביקום, זה ברור, הם רוצים לנצח כל משחק. אני לא שונה מהם. אבל אני מספיק זמן בעסק כדי לדעת שיש תקופות קשות יותר, וזאת לא התקופה הכי קשה שהייתה לי בחיים, אפילו לא מתקרב לזה. חייבים להיות סבלניים. זה לא כאילו 'אם אנחנו לא לוקחים אליפות, זה כבר לא כיף'. זה לא ככה. אנחנו נלחמים על הכול".

עוד בוואלה!

קלופ: "מרוצה מהחבר'ה שלי". סולשיאר: "היינו יכולים להיות טובים יותר"

לכתבה המלאה
פול פוגבה, טיאגו אלקנטרה, ליברפול מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איך החמצת את זה? פוגבה/רויטרס

אבל לא רק ליברפול ספגה ביקורת. רוי קין טען שההחמצה של פול פוגבה לקראת הסיום, כאשר בעט מקרוב לידיים של אליסון, הייתה החמצה סמלית. "הוא פספס את האפשרות להיות הכוכב", אמר קין, "זה היה הרגע בשבילו להוכיח, אסור לו היה להחמיץ את זה. זאת הזדמנות שאתה חולם עליה".

הפרשן ושחקן העבר מיקה ריצ'ארדס ביקר את סגנון המשחק של מנצ'סטר יונייטד, שברוב המחצית הראשונה התגוננה בצורה די נואשת ונלחצה לאחור. במחצית הראשונה ליברפול החזיקה בכדור 67 אחוז מהזמן ובעיטה לשער 9 פעמים מול פעם אחת של יונייטד. "אני מאוד מאוכזב מיונייטד", אמר ריצ'ארדס, "אנחנו יודעים שהם באנפילד, אבל הם יותר מדי מאחור. זה לא משנה שהם נגד האלופה - ככה אי אפשר לקחת אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully