וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "מרוצה מהחבר'ה שלי". סולשיאר: "היינו יכולים להיות טובים יותר"

ליברפול רשמה משחק שלישי רצוף ללא שער זכות, אך מאמנה לא מודאג. במנצ'סטר יונייטד מרוצים מהנקודה: "אנחנו ממשיכים להשתפר"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:0/ספורט 1

משחק העונה בפרמיירליג הבטיח הרבה, אך קיים מעט מאוד הערב (ראשון). בסופן של 90 דקות בינוניות משהו נפרדו ליברפול ומנצ'סטר יונייטד ב-0:0, ועל כן הסטטוס-קוו נותר כשם שהיה: השדים האדומים בפסגה עם 37 נקודות - שלוש יותר מהאלופה. המרוויחה הגדולה היא מנצ'סטר סיטי, שתוכל לצמק את הפער מהיריבה העירונית לשתי נקודות בלבד.

ליברפול סופרת כעת שלושה משחקי ליגה רצופים ללא שער זכות - דבר שלא קרה לה מאז 2005 - מארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, בפעם השנייה בלבד בעידן יורגן קלופ.

"אם היינו מנצחים 0:1 זה היה ממש בסדר", סיכם המנג'ר הגרמני. "אי אפשר לעצור את מנצ'סטר יונייטד מלהגיע למצבים לכל אורך 90 דקות. עם כל מה שנאמר לפני המשחק - שהם בכושר שיא ואנחנו מתקשים - החבר'ה שלי עשו עבודה טובה. המתפרצות שלנו היו מצוינות במחצית הראשונה אבל לא כבשנו. החצי השני היה מעט יותר פתוח. הם הגיעו לשני מצבים טובים ואליסון הציל".

על הבצורת ההתקפית של קבוצתו אמר קלופ: "אין הסבר קל לזה. תמיד יהיו החמצות, כולם רוצים לכבוש אבל אין מה לעשות, אי אפשר לאלץ את הדברים האלה. זה הכדורגל, הרגעים האלה מגיעים. אהבתי את המשחק בסופו של דבר, זו היתה הופעה טובה - לא התוצאה שרצינו, אבל התוצאה שקיבלנו".

ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "אנחנו מאוכזבים קצת כי לא לקחנו שלוש נקודות בבית. אני חושב שעשינו מספיק כדי לנצח, בעיקר במחצית הראשונה, החזקנו הרבה בכדור והגענו למצבים, אבל לא הצלחנו למצוא את הרשת. כן, היו להם מצב או שניים מסוכנים, בעיקר במתפרצות, אבל בסך הכול אנחנו היינו עדיפים. אני חושב שהיכולת שלנו בשבועות האחרונים לא תואמת את הרף שהצבנו לעצמנו. צריך להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

מנגד, אולה גונאר סולשיאר סיכם ואמר: "זו תוצאה טובה רק אם ננצח במשחק הבא. פספסנו פה הזדמנות בגלל ההחמצות שלנו, אבל פגשנו יריבה חזקה מאוד. אני מאוכזב, אבל בכל זאת השגנו נקודה. לקראת הסיום היינו עדיפים, בהתחלה לא היינו טובים. הקבוצה הזו עובדת אחד בשביל השני, השתפרנו ואנחנו ממשיכים להשתפר. אני יודע שהחבר'ה שלי היו יכולים לשחק טוב יותר, להיות קצת יותר קרי רוח, לשלוט יותר בכדור ולעשות הגנה טובה יותר".

הארי מגווייר הוסיף: "הם התחילו טוב מאיתנו, אבל במחצית השנייה השתפרנו, יצרנו את ההזדמנויות הטובות יותר וביום אחר גם היינו מנצחים. היה קשה. דיברו לא מעט על הבלמים שחסרים לליברפול, אבל יש לה הרבה אופציות. רצינו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully