וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרנט יגיע לצ'לסי כמאמן במקום למפארד, טוכל יחליפו בקיץ

האם המאמן הישראלי הוותיק בדרך לחזרה סנסציונית לצ'לסי? כריסטיאן פאלק, הכתב האמין של "בילד", טוען שגרנט עשוי להגיע כסותם חורים מיידי ובעונה הבאה תומאס טוכל יקבל את המינוי הקבוע במקומו. גרנט אמר: "לא קיבלתי פנייה רשמית"

תקציר ה-0:4 של צ'לסי על מורקמב/ספורט1

האם אברהם גרנט יאמן את צ'לסי עוד העונה? התסריט הזה, שהיה נראה בדיוני עד לא מזמן, נראה כעת אפשרי בהחלט. כריסטיאן פאלק, כתב ה"בילד" שנחשב לכתב אמין ביותר מאשר את הדיווחים האחרונים על גרנט וטוען שאם פרנק למפארד יפוטר בימים הקרובים מהבלוז, גרנט יחליפו באופן מיידי עד סוף העונה, כאשר בקיץ תומאס טוכל ימונה למאמן הקבוע.

שמו של גרנט עלה על הפרק בימים האחרונים בעקבות המשבר בצ'לסי שנראית לא טוב בליגה למרות השקעה כספית כבדה והחתמה של כוכבים כמו טימו ורנר וקאי האברץ. ההערכות הראשוניות היו שגרנט יעבוד לצידו של למפארד בתור יועץ מקצועי, אבל כעת גוברים הדיווחים לפיהם גרנט יחליף את למפארד, אותו הוא אימן בעבר בקדנציה הראשונה, אז הקבוצה הגיעה עד לגמר ליגת האלופות וסיימה כסגנית האלופה.

יש לציין כי גרנט התייחס אתמול לשמועות ואמר: "קראתי את הדיווחים, קיבלתי הרבה הודעות תומכות, ותודה, אבל אני יכול להגיד שלא קיבלתי שום הצעה רשמית מהמועדון. תהיו חזקים, צריך זמן, גם פרנק צריך זמן וסבלנות". הבוקר גם ב"סאן" נכתב שגרנט לא צפוי להגיע העונה.

אברם גרנט מאמן צ'לסי לאחר ניצחון על מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אגדה שקרתה באמת. גרנט בצ'לסי/GettyImages

הישראלי בן ה-65, שנחשב מקורב מאוד לאברמוביץ', לא אימן מאז הקדנציה בנורת'איסט יונייטד מהליגה ההודית ב-2018. ב-2007 ירד מתפקידו הניהולי בצ'לסי, נכנס לנעליו של ז'וזה מוריניו שפוטר. למפארד היה אחד משחקניו הבולטים, עם 20 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות. על אף ההצלחה, גרנט ספג ביקורות רבות בממלכה ופוטר שלושה ימים אחרי אותו גמר. בהמשך אימן גם בפורטסמות', ווסטהאם, פרטיזן בלגרד ובנבחרת גאנה.

את העונה הנוכחית פתחו הבלוז בצורה רעה מאוד ובחלוף 17 מחזורים הם מדורגים במקום התשיעי בלבד עם 26 נקודות, כולל ניצחון ליגה בודד בששת משחקיהם האחרונים. השמועות על החלפתו של למפארד לא פוסקות בימים האחרונים, אך לא מן הנמנע כי במקום פיטורים, אברמוביץ' יבחר בסופו של דבר להוסיף איש מקצוע נוסף לצוות, ולעניק לשחקן העבר האגדי עוד הזדמנות אחת אחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully