וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הודיעה שמאוריסיו פוצ'טינו חיובי לקורונה, 2:3 למונאקו על מונפלייה

המאמן החדש נכנס לבידוד ויחמיץ את אנז'ה בשבת. הקבוצה של ניקו קובאץ' חגגה ניצחון שלישי ברציפות, בן יידר כיכב עם צמד

מאמנה החדש של מאוריסיו פוצ'טינו נמצא חיובי לקורונה, כך הודיעה הערב (שישי) פריז סן ז'רמן, וייכנס לבידוד. פוצ'טינו יחמיץ את המשחק מול אנז'ה מחר, עדיין לא ברור האם יוכל לשוב ולעמוד על הקווים בעוד שבוע בדיוק, אז תתארח האלופה אצל מונפלייה.

ובינתיים, משבר הקורונה ריסק עסקים ופגע כלכלית כמעט בכל מקום, אבל כנראה שלא השפיע יותר מדי על פריז סן ז'רמן. ב"לאקיפ" חשפו שפוצ'טינו שהוחתם במקום תומאס טוכל עד יוני 2022 ירוויח בבירה לא פחות מ 940 אלף יורו בחודש - שכר שהופך אותו למאמן עם השכר הכי גבוה בהיסטוריה.

פוצ'טינו מרוויח אומנם מעל הממוצע בפריז (כולל שחקנים), אבל עדיין יש חמישה שחקנים שמרוויחים יותר ממנו וחוצים את המיליון יורו בחודש: ניימאר, אמבפה, וראטי מרקיניוס ונבאס. ב"לאקיפ" טוענים ששכרו של פוצ'טינו צפוי אפילו לעלות בעונה הבאה, כאשר תומאס טוכל המאמן אותו הוא החליף הרוויח "רק" 425 אלף יורו בחודש.

פוצ'טינו, ששיחק בעבר בפ.ס.ז', לא אימן מאז שפוטר מטוטנהאם בנובמבר 2019, חודשים ספורים אחרי שהוליך את התרנגולים לגמר ליגת האלופות. הארגנטינאי, שנחשב למאמן יסודי שמאמין בערכים קבוצתיים, יצטרך להתמודד עם האגו הגדול של קבוצת הכוכבים בבירת צרפת, דבר שטוכל התקשה בו מאוד. בינתיים הוא הספיק להוליך את הקבוצה לתואר ראשון אחרי שניצחה 1:2 את מארסיי היריבה הגדולה וזכתה בסופרקאפ הצרפתי.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
רק בריאות. פוצ'טינו/רויטרס

בפתיחת המחזור ה-20 בליגה הצרפתית רשמה מונאקו 2:3 מלהיב על מונפלייה. קווין פולאנד (24), ו-וויסאם בן יידר (35, 61) כבר העניקו לה 0:3, המארחת צימקה דרך ספה וואהי (64) ואנדי דלור (69), אך לא יותר. זה נגמר בניצחון שלישי ברציפות לניקו קובאץ', שצימק את הפער מהפסגה לארבע נקודות, בעוד מונפלייה סופרת משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully