וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי דניאל: "עתידו של עודד קטש בנבחרת ישראל נראה בלתי אפשרי"

"המצב בפנאתינייקוס שונה ממה שהיה במכבי. הפעם עודד יותר בשל". "צריך להתעלם מהביקורת על עזיבת ירושלים". "יש בדני אבדיה קסם שלא ראיתי אצל אחרים". "העתודה לימדה אותנו לא להתבייש לחלום על מדליות". מנהל הנבחרת, וחברו הטוב של מאמן פאו, התארח בפודקאסט "דאבל טים"

"אני לא חושב שההזדמנות בפנאתינייקוס היא הזדמנות יחידה עבור עודד קטש. יש ביורוליג הרבה מאמנים בינוניים, שהסתובבו במקומות הנכונים, והמשיכו לקבל הצעות. הוא צריך לעלות על הגלגל. עודד מדגדג את רשימת המאמנים הגדולים בישראל, אבל עדיין לא הוכיח שהוא ביניהם, וצריך עוד כמה הישגים וחותמות ברמה הבינלאומית".

מנהל נבחרת ישראל, מוטי דניאל, התארח ב"דאבל טים", הפודקאסט של וואלה! ספורט, וסיכם את השבוע הסוער סביב מעברו של חברו הטוב עודד קטש לפאו - אבל גם הביע ספקנות בנוגע לאפשרות שיוכל להמשיך בתפקידו כמאמן הלאומי.

"הפעילות היחידה שנותרה עד סיום החוזה שלו בנבחרת תתקיים בחודש הבא, וסוכם שהוא יופיע לחלון המשחקים הזה", הסביר דניאל. "למיטב ידיעתי, הוא הציב את זה כתנאי במשא ומתן עם פנאתינייקוס. אני לגמרי לא בטוח שזה יסתדר בהמשך הדרך. כמו שאני קורא את המפה, זה בלתי אפשרי. היורוליג פחות מעניינת כרגע את פאו, אבל בעונה הבאה קשה לי לראות איך מאמן יכול להמשיך גם בה וגם בנבחרת".

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש עם מוטי דניאל והעוזרים עופר רחימי, דרור כהן. קובי אליהו
ייאלצו להיפרד? מוטי דניאל עם עודד קטש באחד מאימוני הנבחרת/קובי אליהו

דניאל התייחס לביקורת שנמתחה נגד קטש על שבירת החוזה בהפועל ירושלים: "אני מבין את הביקורת שיש עליו, אבל צריך להתעלם ממנה. כל אחד מדבר מהפוזיציה ומהאינטרס שלו. הוא יכול היה לעוף מאירופה ולהפסיד בחודש הבא בחצי גמר הגביע, ולמצוא את עצמו בבית. אין לו אפילו חוזה בעונה הבאה בירושלים. הוא היה יכול לסיים את העונה, ולהיות בלי קבוצה בקיץ".

"לפני 13 שנים", נזכר דניאל, "עודד התקשר אליי וסיפר לי שהציעו לו לאמן את מכבי תל אביב. עניתי לו: קיבלת הצעה גרועה שאתה חייב לקחת. הפעם זה פחות כך. הוא יותר בשל, הוא צריך לקפוץ למים ולדעת להתמודד. ברור שהמדרגה הבאה שלו צריכה להיות ביורוליג. לטעמי, הוא לא היה יכול לדלג על ההצעה הזאת ולחכות בגלל שזה לא נוח עכשיו".

בנוגע לכוכב העולה של הכדורסל הישראלי, דני אבדיה, דניאל שפע מחמאות: "יש בו קסם שלא ראיתי אצל אחרים. מעבר לכדורסל, יש לו איכות של כוכב. זה לא מתבטא בשחצנות, אלא בא ממקום של תמימות נעורים נקייה. כשרואים איך הוא מתלהב ממשחק ב-NBA2K, זה דני האמיתי, ומבינים שהוא עדיין ילד. יש בו איכויות נדירות".

ומה יהא על הנבחרת ביורובאסקט 2022? "נבחרות העתודה של השנים האחרונות לימדו אותנו לא להתבייש, לא להצניע ציפיות וכן לחלום בגדול ולהגיד שתבוא להתמודד על מדליה".

* כל הפרקים של "דאבל טים"
* מעקב ביישומונים: ספוטיפיי + גוגל + אפל + ספריקר
* עוד פודקאסטים מומלצים

עוד בוואלה!

שלמה שרף: "לא רציתי לפגוע בארויו. אני מתרגש לחזור ולפרשן"

לכתבה המלאה

"דאבל טים", פודקאסט 22:

0:14 "כבר לא מייצרים אנשים כמו מוטי דניאל"

3:31 מאחורי הקלעים של חשיפת מינוי קטש

6:21 "הופתעתי מהמהלך. קטש היה צריך לקחת את זה"

9:55 "מבין את הביקורת, אבל צריך להתעלם ממנה"

12:51 "מודל פיטינו לא אפשרי": עתידו של קטש בנבחרת

22:30 "לא חושב שפאו זו הזדמנות יחידה עבורו"

25:16 האם קטש הוא יוסי בניון של הכדורסל?

32:10 "לא שמרתי שום גביע, צלחת או גופייה. וזו טעות"

35:28 "התפקיד הכי קשה בכדורסל? אבא של שחקן"

40:46 ואיך זה להיות בן של שחקן?

42:52 "בדני אבדיה יש קסם שלא ראיתי אצל אחרים"

47:03 "משחקי היורוליג שאצפה בהם? של פנאתינייקוס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully