וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.1: אדר מיליטאו עשוי להחליף את אלאבה, עסקת אוזיל לפנר תקועה

הבווארים עשויים לפנות לריאל מדריד בנוגע לבלם, הטורקי עלול להישאר בארסנל, הונטלאר שב לגרמניה, אריק גרסיה סיכם בבארסה?

תקציר: יובנטוס עלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי עם 2:3 על גנואה בהארכה/ספורט 1

* סופה של אגדה: בגיל 35, הודיע ויין רוני על פרישה ממשחק ומונה למאמנה הראשי של דרבי קאונטי לשנתיים וחצי הקרובות. החלוץ האגדי שימש כמאמן זמני בתשעת משחקיה הליגה האחרונים וכעת יתחיל באופן בלעדי את קריירת האימון שלו. מאז שהצטרף למועדון כשחקן בינואר שעבר שיחק 35 פעמים וכבש שבעה שערים. לידיעה המלאה

* על פי דיווחים, באיירן מינכן סימנה את בלם ריאל מדריד אדר מיליטאו כמחליף אפשרי לדייויד אלאבה, שבעצמו עשוי לעשות את הדרך ההפוכה.

* ב"בילד" טוענים: מעברו של מסוט אוזיל לפנרבחצ'ה תקוע, ועל כן הוא עלול להישאר בארסנל עד הקיץ.

* ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שאריק גרסיה בלם מנצ'סטר סיטי סיכם בברצלונה על חוזה לחמש שנים ויחתום החודש בקבוצה של רונאלד קומאן.

* קאמבק מרגש: קלאס יאן הונטלאר בדרך חזרה לשאלקה. החלוץ ההולנדי בן ה-37, ששיחק שבע שנים במדי הרויאל בלוז וכבש 82 שערים ב-175 הופעות, נחוש לחזור לגרמניה וכבר סיכם אצל האקסית. שאלקה נמצאת כבר במגעים מתקדמים עם אייאקס והעסקה עשויה להיסגר בקרוב.

* פריז סן ז'רמן נחושה לצרף את דלה עלי בהשאלה מטוטנהאם. מאוריסיו פוצ'טינו רוצה את השחקן ששיחק תחתיו גם בצפון לונדון. עם זאת, התרנגולים עדיין לא השתכנעו שהם מוכנים לאפשר לו לעזוב.

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה 04. AP
חוזר לשאלקה. הונטלאר/AP

* הפתעת העונה בגרמניה אוניון ברלין הגישה הצעה למאתיי וידרה מברנלי. הקבוצה מבירת גרמניה מעוניינת לקבל את החלוץ בהשאלה בעוד ברנלי מעדיפה למכור אותו.

* מוחמד סימקאן משטרסבורג נחוש מאוד לעבור לר.ב. לייפציג וכבר מחכה להגיע אל הבונדסליגה. הבלם בן ה-20 כבר סיכם את כל תנאיו בקבוצה, אבל כרגע השוורים עדיין לא הגישו הצעה לשטרסבורג.

* טוטנהאם מעוניינת בבלם הדרום קוריאני קים מין ז'ה. גם צ'לסי הוזכרה כמי שמעוניינת בשחקן בן ה-24 והתרנגולים ינסו לצרף אותו כבר בחלון הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully