וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני תולה את הנעליים ופוצח בקריירת אימון: "נהניתי מכל רגע כשחקן"

שחקן העבר האגדי הודיע רשמית על פרישה והפך למאמנה של דרבי, שם שימש כמאמן זמני בחודשיים האחרונים: "היו לי הצעות אחרות"

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט 1

קריירת המשחק המפוארת של ויין רוני הגיעה היום (שישי) לסיומה, כשהחלוץ האגדי החליט לתלות את הנעליים ולשמש באופן מלא כמאמנה של דרבי קאונטי. רוני, ששימש כמאמן זמני לאחר פיטורי פיליפ קוקו החל מנובמבר, חתם לשנתיים וחצי במועדון וימשיך להיות מלווה בצוות שיכלול בין היתר את שיי גיבן וסטיב מקלארן.

"מאז ששבתי לבריטניה נפעמתי מהפוטנציאל של דרבי", אמר. "האצטדיון, מתחם האימונים, האיכות של הסגל והשחקנים הצעירים שגדלים כאן, וכמובן - האוהדים. על אף הצעות נוספות, ידעתי באופן מיידי שדרבי קאונטי היא המקום הנכון עבורי. להמשיך בדרכם של בריאן קלאף', ג'ים סמית', פרנק למפארד ופיליפ קוקו זה כבוד גדול ואני מבטיח לכל המעורבים שאעשה את הכול כדי למקסם את הפוטנציאל שראיתי ב-12 החודשים האחרונים במועדון ההיסטורי הזה".

רוני, שכיכב עם 253 שערים וחמש אליפויות ב-559 הופעותיו במנצ'סטר יונייטד, שב לממכלה ב-2017 וחזר לקבוצת נעוריו, אברטון. לדרבי הוא הצטרף כשחקן בשנה שעברה, וכבש שבעה שערים ב-35 הופעות.

"בדרך כלל פורשים בסיום עונה ואז כשחקן יש לך זמן לחשוב על זה, אבל עבורי זה קרה באמצע העונה", אמר. "החודשים האחרונים עזרו לי לקבל החלטה ואני מרגיש שהעתיד שלי הוא באימון. היתה לי קריירה נהדרת ונהניתי מכל דקה, היו עליות ומורדות אבל לא הייתי משנה דבר. אני מקווה שאכתוב היסטוריה חדשה עם קריירת אימון מצליחה".

חלוץ העבר האגדי, שרשם 120 הופעות בנבחרת אנגליה (שיא כל הזמנים לשחקן שדה), הרשים כמאמן זמני. כשנכנס לתפקיד היה לדרבי ניצחון ליגה אחד בלבד מ-13 משחקים, וכעת הספינה התייצבה במעט. ובכל זאת, קבוצתו מדורגת במקום ה-22 מתוך 24 בליגת המשנה עם 19 נקודות, כמו שפילד וונדסדיי שמעל הקו האדום.

  • עוד באותו נושא:
  • ויין רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully