וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 82:91 את באסקוניה

ווילבקין ודורסי היו חלשים, אך אלייז'ה בריאנט ושחקני הספסל בראשות האנטר וקלויארו הוליכו את הקבוצה של יאניס ספרופולוס לניצחון תשיעי העונה, למרות נחיתות בריבאונד, ולמרות ערב טוב של האורחת מעבר לקשת. יובל זוסמן (11) במשחקו הטוב ביותר העונה

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן באסקוניה אלק פטרס. דני מרון
היה חלק במחצית הראשונה, אך קלע שלשת קלאץ' בדקות הסיום. ווילבקין/דני מרון

מכבי תל אביב התאוששה מההפסד הביתי המרגיז במחזור הקודם כשגברה הערב (חמישי) 82:91 בביתה על באסקוניה. האלופה הישראלית הוליכה במשך מרבית דקות המשחק, ולמרות משחק לא טוב של סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי (0 נקודות משותפות במחצית הראשונה) נהנתה מערב טוב של שחקני הספסל, בראשם אנג'לו קלויארו ואותלו האנטר הנהדרים שלא איפשרו לאורחת לחזור למשחק ולבצע מהפך, זאת למרות שליטה בריבאונד ואחוזים טובים מעבר לקשת.

אלייז'ה בריאנט ואותלו האנטר הוליכו את קלעי המנצחת עם 14 נקודות כ"א, כשהסנטר האמריקאי שוב הראה עד כמה הוא הכרחי להגנה של הצהובים, כשעשה עבודה נהדרת על הסנטר הענק של הבאסקים יוסופואה פאל, שחגג בפתיחת המשחק בריבאונד על שחקני הפנים של מכבי תל אביב. פרייה הנרי (19) ואלק פטרס (18) הוליכו את קלעי המפסידה, כשמנגד יובל זוסמן נתן את משחקו הטוב ביותר העונה כשסיים עם 11 נקודות.

קלעו למכבי תל אביב: אלייז'ה בריאנט 14 נקודות, אותלו האנטר 14 ו-5 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 12, יובל זוסמן 11, סקוטי ווילבקין 9 (1 מ-6 לשלוש), דרגאן בנדר 8, אנטה ז'יז'יץ' וכריס ג'ונס 6 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 6, עוז בלייזר 2, עומרי כספי 2, טיילר דורסי 1.

קלעו לבאסקוניה: פרייה הנרי 19 נקודות ו-8 אסיסטים, אלכס פטרס 18 (4 מ-6 לשלוש), רוקאס גידרייטיס 12, לוקה וילדוסה 8, יוסופה פאל 8 ו-5 ריבאונדים, זוראן דראגיץ' 8, אכילה פולונרה 5 ו-5 ריבאונדים, טדאס סדקרסקיס 2, טוניה ז'קירי 2 ו-5 ריבאונדים.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן באקסוניה יוסופואה פאל. דני מרון
הצהובים עם ניצחון כפול על הבאסקים. פאל מול ז'יז'יץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת הלכה פנימה וחגגה על הצהובים, כשיוסופואה פאל לקח שלושה ריבאונדים בהתקפה מבלי ששחקני מכבי תל אביב מצליחים למצוא לסנטר באסקוניה פיתרונות. דקה וחצי בלבד בתוך המשחק ויאניס ספרופולוס כבר הוריד את שחקניו לפסק זמן. יובל זוסמן נכנס לעניינים וקלע שלשה ראשונה, והצהובים נצמדו ליריבה. ג'ון דיברתולומאו עלה טוב מהספסל של ספרופולוס, ומכבי תל אביב ירדה לקראת הרבע השני ביתרון 21:26.

רבע 2:

הצהובים עלו כבר ליתרון בן שבע נקודות בפתיחת הרבע, אך פרייה הנרי התעורר ויחד עם פטרס וגידרייטיס דאגו לקרב את באסקוניה למארחת, שהורידה ל-43:41. יכולת טובה של בריאנט וקלויארו בדקת הסיום של הרבע, סייעו לצהובים לרדת להפסקה ביתרון 43:47.

עוד בוואלה ספורט

עודד קטש הוצג כמאמן פנאתינייקוס: "זה כמו בית שני בשבילי"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
מכבי תל אביב התאוששה מההפסד המרגיז לאולימפיאקוס. כספי/דני מרון

רבע 3:

סקוטי ווילבקין קלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק בהתקפה הראשונה של הרבע. זוסמן קלע סל 2 נקודות ראשון העונה מבחינתו. מכבי תל אביב המשיכה להחזיק ביתרונה, אך לא הצליחה להגדיל אותו בשל אחוזים טובים של פטרס מעבר לקשת, וריבאונד ההתקפה שהשאיר את באסקוניה במשחק. שלשה על הבאזר של הרבע הורידה את המארחת ביתרון 60:68.

רבע 4:

האלי הופ נהדר שהרים דורסי להאנטר קבע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 60:71. האורחת לא נבהלה והורידה עד מינוס ארבע. יובל זוסמן, במשחקו הטוב ביותר העונה קלע עוד שלשה, וההפרש צמח שוב ל-71:80, אך הבאסקים העיקשים הורידו ל-80:76. ווילבקין קלע שלשה ראשונה במשחק כשתי דקות לסיום, וקבע יתרון שבע למארחת. מכאן כבר באסקוניה לא הצליחה לחזור ובסיום מכבי תל אביב ניצחה 82:91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully