וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש הוצג כמאמן פנאתינייקוס: "זה כמו בית שני בשבילי, אני נרגש לחזור"

14.1.2021 / 18:52

המאמן הישראלי העביר אימון בכורה באואקה, וינהל מחר ב-19:00 את משחקו הראשון נגד פנרבחצ'ה: "אני מוכן לאתגר". שלווין מאק: "שמח לעבוד איתו שוב". ג'יימס פלדין במסר מרחוק: "אם עודד יפנה אליי, אעלה על הטיסה הראשונה לאתונה"

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

עידן עודד קטש בפנאתינייקוס החל הערב (חמישי), כשהמאמן החדש הוצג בפני העיתונאים היוונים והעביר את אימון הבכורה שלו על הפרקט באואקה. "אני נרגש להיות כאן", אמר. "כל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני אוהב את פנאתינייקוס, זה כמו בית שני בשבילי".

פאו תטוס בבוקר לאיסטנבול, ומחר ב-19:00 יעמוד הישראלי על הקווים ביורוליג בפעם הראשונה זה 13 שנים, במשחק החוץ נגד פנרבחצ'ה. הוא ייאלץ להסתדר ללא הקפטן יואניס פפאפטרו, שנפצע השבוע בברכו, ואולי גם בלי הווארד סנט רוס ששיתופו מוטל בספק.

עודד קטש עם שחקניו החדשים בפנאתינייקוס. באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
קטש עם שחקניו החדשים/אתר רשמי, באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

"אני לא מרגיש שהשארתי כאן עבודה לא גמורה", התייחס קטש לעברו כשחקן בקבוצה. "פרשתי במדים של פאו, למרות ששיחקתי פחות זמן ממה שרציתי והתכוונתי, וכיף לחזור ולפגוש את האנשים שהכרתי ואהבתי. ההיכרות עם פרנקי אלוורטיס ויורגוס קלאיציס בוודאי תעזור לי, ואני מתרגש לנהל שיחות על כדורסל איתם ועם דימיטריס דיאמנטידיס.

"האם לנוכחות שלהם כאן היה משקל בהחלטה שלי להגיע? לא. אני חושב שהצעה מפאו היא הזדמנות מספיק גדולה כדי לקחת אותה גם בלי הקשרים המוקדמים".

קטש ניסה לתאם ציפיות עם התקשורת המקומית לגבי התהליך שיעבור על הירוקים: "אנחנו צריכים להיות ריאליים, וברור שלא תראו פנאתינייקוס שונה באופן מיידי. זה לא יהיה מקצועי מצידי לדבר כבר עכשיו על שינויים, כי אני צריך להרגיש את הקבוצה ואת השחקנים. ייקח להם זמן ללמוד את השיטה שלי, וגם לי יידרש זמן כדי להתאים את עצמי אליהם".

עוד בוואלה! ספורט

בקיץ הזה תלבשי יוון: הסיכונים והסיכויים מאחורי המינוי המרתק של עודד קטש

לכתבה המלאה
מאמן פנאתינייקוס עודד קטש עם שלווין מאק. באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
איחוד מחודש. קטש עם שלווין מאק/אתר רשמי, באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

לא רק בהנהלה פגש הישראלי פנים מוכרות, אלא גם על הפרקט עצמו. הוא יחדש מעתה את שיתוף הפעולה עם שלווין מאק, ששיחק תחתיו אשתקד בהפועל ירושלים. "עודד הוא מאמן גדול, אחד שמבין היטב את השחקנים בגלל המקומות שהוא היה בהם, ואני שמח שזכיתי לעבוד איתו שוב", אמר הרכז האמריקני.

קטש קיבל גם דרישת שלום מספרד. ג'יימס פלדין, ששיחק במשך שנתיים בפאו וגם כיכב תחתיו בשנתיים האחרונות בירושלים, התראיין לאתר "גאזטה" והפציר ביוונים: "קטש יצליח אם תהיה לכם סבלנות. הוא שונה לחלוטין מכל המאמנים הקודמים של פאו, וצריך לתת לו זמן. אני בטוח שהוא יהיה טוב. אם הוא יפנה אליי, אעלה על הטיסה הראשונה לאתונה", צחק הגארד, שמשחק כעת בריאל בטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully