וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות בוושינגטון נמשכות: שחקן שלישי נדבק, עוד משחקים צפויים להידחות, גם דני אבדיה בבידוד

שחקן נוסף בוויזארדס נמצא חיובי, הקבוצה לא תשחק בשבוע הקרוב, הרוקי הישראלי שבא במגע עם האצ'ימורה ייכנס לבידוד. ווסטברוק ייעדר קרוב לחודש. בארה"ב מלגלגים על החיקוי של אבדיה ב"ארץ נהדרת"

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

התפרצות הקורונה ב-NBA ממשיכה לתת את אותותיה על וושינגטון של דני אבדיה. הלילה (בין רביעי לחמישי) נדחה משחק נוסף של הוויזארדס מול דטרויט, שאמור היה להתקיים בלילה שבין שישי לשבת - בעקבות החשד להידבקות של רוי האצ'ימורה ומו ואגנר.

בנוסף, שחקן שלישי בוויזארדס נמצא חיובי לקורונה, כאשר שמו עדיין לא פורסם. כאמור, בעקבות ההידבקויות שני משחקים של הקבוצה נדחו - המשחק שאמור היה להיערך הלילה נגד יוטה, וכך גם המשחק בדטרויט בשבת. עדיין לא ברור מה יהיה עם משחקי הקבוצה לילה אחר לילה - בראשון ובשני נגד קליבלנד - אבל בארה"ב מעריכים שלא תהיה ברירה אלא לדחות גם את שניהם מחשש להידבקויות.

גם דני אבדיה הצטווה להיכנס לבידוד של שבוע, כמו שחקנים אחרים של וושינגטון, יש לציין כי אבדיה כבר נמצא בבידוד שלושה ימים כך שנשארו לו עוד ארבעה ימים. אחרי שהעלה לרשתות החברתיות תמונה שבא הוא בא במגע עם האצ'ימורה. הלילה הוויזארדס היו אמורים לשחק מול יוטה, אבל ה-NBA הודיעה על דחיית המשחק, דבר שכבר הפך לעניין שבשגרה עבור הליגה הטובה בעולם בימים האחרונים.

התמונה "המפלילה" שהכניסה את אבדיה לבידוד

הלילה לא התקיימו שלושה משחקים מתוכננים, ולצד המשחק של וושינגטון שתוכנן ללילה שבין שישי לשבת ונדחה, גם המשחק בין גולדן סטייט לפיניקס הוזז למועד לא ידוע.

כך או כך, זו לא הצרה היחידה בוושינגטון. לפי דיווח ב-NBC, ראסל ווסטברוק שאמור היה להיעדר במשך שבוע בשל פציעה בשריר הארבע ראשי, ייעדר תקופה ארוכה יותר. לפי הערכות, הוא צפוי לחזור למגרשים רק בעוד שלושה-ארבעה שבועות.

עוד בוואלה!

וואגנר והאצ'ימורה נכנסו לבידוד, ב-NBA החליטו להקשיח את נהלי הקורונה

לכתבה המלאה

בינתיים בארה"ב מלגלגים על החיקוי שנעשה אתמול בתוכנית "ארץ נהדרת" על אבדיה ואביו זופר. ב"nbcsports" נכתב ש"אבדיה כל כך מפורסם בישראל, שכבר אחרי כמה שבועות בעונת הרוקי שלו, הוא כבר הפך לנושא ב'סאטרדיי נייט לייב' הישראלית... על פי אוהדי הוויזארדס הישראלים בטוויטר, רוב הבדיחות היו על איך אביו של אבדיה, זופר, דחק בו להיות כדורסלן מגיל צעיר... כמו כן יש בדיחות על איך אבדיה לא מקבל מספיק את הכדור, גם משחקני הקבוצה שלו וגם משחקני היריבה, כמו לברון ג'יימס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully