וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואגנר והאצ'ימורה נכנסו לבידוד, ב-NBA החליטו להקשיח את נהלי הקורונה

חשש לקורונה בוושינגטון, כרגע המשחק מול יוטה יתקיים כסדרו. חלק מהנהלים החדשים: מיעוט במגע וביציאות מהבתים והמלונות

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

מגיפת הקורונה שממשיכה להכות בארה"ב בכלל וב-NBA בפרט הגיעה גם לוושינגטון. הוויזארדס הודיעו הערב (שלישי) שרוי האצ'ימורה ומו וואגנר נכנסו לפרוטוקול הבטיחות והבריאות של הליגה ויבודדו מיתר השחקנים. כתוצאה מכך הקבוצה ביטלה את האימון שלה שתוכנן להיום, והשניים נמצאים בספק גדול למשחק מול יוטה בלילה שבין רביעי לחמישי - משחק שנכון לרגע זה, אמור להתקיים. מי שיחמיץ אותו בוודאות הוא ראסל ווסטברוק הפצוע.

יש לציין שבשמונת הימים האחרונים קווין דוראנט נכנס לבידוד אחרי ששיחק נגד וושינגטון, לפילדלפיה היה מאומת חיובי יום אחרי המשחק נגדם, כמו גם לסלטיקס בעוד שחצי מהסגל של מיאמי הושבת יום לאחר המשחק נגד הוויזארדס.

וושינגטון פתחה את העונה לא טוב והיא עם מאזן שלילי של שמונה הפסדים ורק שלושה ניצחונות. לסקוט ברוקס יש סגל דליל ממילא וכעת בקבוצה יצטרכו להיערך מחדש לאור ההתפתחויות.

שחקני וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל, ראול נטו, דני אבדיה. Nick Wass, AP
האימון בוטל בשל ההתפתחויות. שחקני וושינגטון/AP, Nick Wass

אבל הקורונה לא מתפשטת רק בוושינגטון, כמובן. לפי דיווח של ESPN הערב, מספר שחקנים שנמצאו חיוביים בעבר נמצאו חיוביים פעם נוספת, לאחר שהתאוששו, לכאורה, מהנגיף. ב-NBA הודיעו על למעלה מ-100 שחקנים חיוביים שנבדקו מאז הקיץ, אולם לפי ESPN הכמות גבוהה הרבה יותר, עם מספר קבוצות שסבלו מעשרה חולים או יותר בתשעת החודשים האחרונים, מאז פרוץ המגפה.

על פי אותו דיווח, משום שהבדיקות היו פחות נפוצות בתחילת הקורונה, היו מקרים רבים יותר של תוצאות חיוביות כוזבות. "ייתכן שחלק מהשחקנים שנמצאו חיוביים לווירוס והיו א-סימפטומטיים בעבר היו למעשה מקרים של תוצאות חיובית כוזבות", נכתב. יש לציין שעד כה תועדו בעולם מקרים ספורים מאוד של הידבקויות חוזרות במחלה.

לאור המקרים הרבים, הוחלט בליגה להקשיח את הנהלים. השחקנים לא יורשו לחבק או לגעת בשחקנים יריבים לפני או אחרי משחקים, וייעשה ניסיון להמעיט גם בנגיעות בין חברים לקבוצה במהלך משחקים (כגון כיפים אחרי זריקות עונשין). כמו כן, ינסו לאכוף בליגה את המסיכות שהמאמנים מחויבים לענוד על הספסל, וכמוהם גם השחקנים שטרם נכנסו לפרקט. גם בחדרי ההלבשה יהיה על השחקנים ללבוש מסיכות. זאת ועוד: השחקנים לא יורשו לעזוב את ביתם שלא לאימונים או משחקים או את בית המלון במשחקי חוץ, שלא במסגרת מאורגנת או עבור מקרי חירום.

המשחק של בוסטון, שאמורה היתה לפגוש את שיקגו הלילה, כבר בוטל. כעת מדווחים בארצות הברית שגם משחקם של הסלטיקס מול אורלנדו, בלילה שבין רביעי וחמישי, נדחה משום שלבראד סטיבנס אין את מינימום השחקנים הנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully