וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבתו של יונס מלדה, מה יעלה בגורל גבי קניקובסקי?

13.1.2021 / 16:06

במכבי נתניה הציעו לקשר חוזה ארוך טווח והוא דורש סעיף יציאה לחו"ל של כמה מאות אלפי דולרים בלבד. הוא עשוי להימכר בקיץ

תקציר: הצלות הפנדלים של שוער מכבי נתניה דני עמוס/ספורט 1

במכבי נתניה ממתינים לבדיקות הרפואיות שצריך לעשות יונס מלדה לפני החתימה בגנט ואחרי שהחוזה ייחתם, צפויים בקבוצה לצרף חלוץ זר.

אחרי האקזיטים היפים עם דיא סבע ועלי מוחמד, במכבי נתניה ידעו שגם יומו של מלדה יגיע. ההערכה הייתה שזה יקרה רק בקיץ או אולי בעונה הבאה, אבל ההצעה כעת מגנט טרפה את הקלפים והייתה מחוייבת גם הסכמה של שילטונות הצבא מאחר שמלדה הוא עדיין חייל.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם הוא יעבור לאירופה בקרוב? קניקובסקי/ברני ארדוב

כעת המלפפון החם בקבוצה הוא גבי קניקובסקי. לקשר האנרגטי יש חוזה במועדון עד קיץ 2022. באחרונה הציעה לו מכבי נתניה לחתום על חוזה חדש ארוך טווח שיבטיח את עתידו הכלכלי ויקבע אותו כבורג עוד יותר מרכזי בקבוצה. קניקובסקי לא פסל זאת, אך ביקש כי בחוזהו החדש יהיה סעיף מכירה לא גבוה שיבטיח את יציאתו לאירופה, כאשר יגיעו הצעות.

איינטרכט פרנקפורט עוקבת אחר קניקובסקי ועוד מועדונים בחו"ל מגלים עניין, כך שהקשר רוצה שתהיה לו האפשרות לצאת בסכום יחסית נמוך של כמה מאות אלפי יורו בלבד. העניין הזה לא מתאים לקבוצה כרגע, כיוון שזה יהפוך כל חלון העברות לכזה בו השחקן יכול לעזוב בקלות. ולכן, אם לא יימצא פתרון ואם קניקובסקי ונציגיו לא יסכימו להארכת חוזה בתנאים ששומרים על המועדון מפרידה לא רצויה, קרוב לוודאי שבקיץ הקרוב יימכר הקשר, אחרת עלולה מכבי נתניה למצוא את עצמה בתום חוזהו הנוכחי ללא תמורה כלשהי עבור כרטיסו. קניקובסקי יחגוג רק בחודש אוגוסט 24, כך שמבחינת הגיל הוא יהיה אטרקטיבי מאוד ליציאה לחו"ל ובתנאי, כאמור, שהתמורה בקיץ הקרוב תנוע סביב מיליון יורו בקירוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully