וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד בפסגה, סולשיאר מלא ביטחון: "מוכנים ונרגשים" לקרב הגדול מול ליברפול

יונייטד תגיע לאנפילד מהמקום הראשון, סולשיאר מודה ש"זו עמדה נפלאה", גארי נוויל מדליק את האוהדים: "לליברפול יהיו כמה ימים לא נוחים עכשיו, הם לא האמינו שיונייטד תהווה איום על האליפות"

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט 1

חובבי הכדורגל האנגלי מרגישים את זה קורה: הפרמיירליג בדרך למשחק עונה מרתק במיוחד. מנצ'סטר יונייטד תפגוש את ליברפול ביום ראשון הקרוב, במשחק שהוא תמיד קרב גדול מלא יריבות ומסורת מפוארת, אבל הפעם הוא גם מפגש ישיר בין הראשונה לשנייה בטבלה, כשהשתיים רצות ראש בראש על האליפות. אולה גונאר סולשיאר טוען שהמשחק לא יכול היה לבוא בתזמון אידיאלי יותר לקבוצתו, אחרי שאתמול (שלישי) היא עלתה לפסגה לראשונה מאז 2017, אחרי שגברה 0:1 על ברנלי.

מאמן יונייטד תיאר את המשחק באנפילד כ"מבחן לאופי ולאיכות שלנו", אבל טוען שקבוצתו תגיע "מוכנה, רעבה ונרגשת". סולשיאר נשאל על המשחק, ואמר: "איזו עמדה נפלאה להיות בה. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה - איזה שלוש עונות וחצי נפלאות לליברפול יש - אבל אנחנו מוכנים ונרגשים לקראת המשחק. לא יכולנו לבקש תזמון טוב יותר למשחק הזה. אנחנו רעבים, וזה יהיה עוד מבחן לאופי שלנו ולאיכות. אנחנו מגיעים למשחק בעמדה טובה".

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הכול הולך, אפילו פוגבה במיטבו. יונייטד/רויטרס

ואכן, יונייטד מצליחה לאחרונה לנצח גם משחקים קשים, כשלא הכול הולך לה חלק, ואתמול שער של פול פוגבה מכדור שהוסט העניק לה את שלוש הנקודות. ליברפול מנגד לא הצליחה לנצח בשלושת המשחקים האחרונים, וראתה את יונייטד חולפת על פניה ומורידה אותה מהפסגה.

סולשיאר סיפר ששחקניו היו עצבנים, ונאלץ להרגיע את הרוחות במחצית. "היה צריך להרגיע אותם בהפסקה, כי הרגשות היו סוערים כי הם לא אהבו דברים שקרו על הדשא, כך שהיינו חייבים להשתלט מחדש על המשחק, ובאמת שיחקנו טוב במחצית השנייה והחזקנו עד הסוף", אמר המאמן.

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את ברנלי

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המומנטום איתו, והוא מרגיש את זה. סולשיאר/רויטרס

גארי נוויל, כיום פרשן ובעבר מגן מנצ'סטר יונייטד, אמר על המצב של הקבוצה והצמרת: "זה רגע גדול, כי עד לפני 6 או 8 שבועות אי אפשר היה להאמין שיונייטד תהיה קרובה אפילו למקום הראשון, אבל עכשיו הם בתחושה שמשהו טוב נבנה, יש רוח שמתפתחת, ואפשר לראות את זה בדרך שבה השחקנים חוגגים אחד עם השני.

"אנחנו יודעים שכמה מהר דברים משתנים בליגה הזאת. עד לפני כמה שבועות זו הייתה צ'לסי, לסיטי הייתה תקופה רעה ועכשיו היא מתאוששת, ליברפול נראתה חזקה, יונייטד נראתה מתה לפני כמה שבועות, ועכשיו הכול מתהפך לקבוצות. זה יכול להתהפך שוב, אבל זה לא יעצור את אוהדי יונייטד מלהתרגש. ולמה שלא ייסחפו?

"הם במירוץ לאליפות, וואו. לא האמנתי שזה יקרה, וצריך לתת קרדיט לשחקנים. וכשאני יושב כאן הערב, אני תוהה - למה שאוהדי יונייטד לא יאמינו? למה שהקבוצה הזאת לא תאמין?

"אני חושב שלליברפול יהיו עכשיו כמה ימים לא נוחים, כי אני לא חושב שהם ציפו שמנצ'סטר יונייטד תהיה קרובה אליהם כיריבה והם לא ראו בה שום סוג של איום. בגלל זה השבוע הזה יכול להיות כיף לאוהדי יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully